Raggnings repliker

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Tänkte starta en tråd där alla kan få bidra med sina favorit raggning repliker :rolleyes:. Alltså det första ni säger till en tjej/kille (beronde på vilken läggning och kön ni är) på krogen/stranden/affären/garaget osv osv.
Medela gärna om dom har funkat och vad resultatet blev :)
Man ska ju hjälpa varandra här i livet :banana

"Vad heter du". Den har funkat lite gran, fast utan störe framgång. Den är nog för tråkig. Nåt i still med "Vad vill du ha till frukost" kanske är bättre :hihi fast jag har aldrig vågat köra med den

Kom med förslag!

PS Det har ju endå startars en hel hög med såna här trådar som annons tråden och han som ville ha en tjej som skulle åka bakpå men han va inte singel. Jag tänker inte nämna några namn :7peta Så Nu är det dags för den här tråden.

Jag: Det är 50% chans att vi kommer att ha sex ikväll.

Hon: Skulle inte tro det!

Jag: Jo jag vill :tummenupp

*raggarmode*

visa :tuttar så får du piggelin!!!

*raggarmode off*

Brukar börja med ett "Hej".

Sen så är det bara att spinna på.
Finns det nån som haft positiv respons på att inleda ett samtal med raggningsrepliker?

"Är det OK om jag vaknar hos dej imorrn?" Funkade visserligen igår, men då kände jag ju bruden sen tidigare också.

Prata? det är helt ute..

det som gäller nu för tiden är att titta på dom, ögonkontakt är det som gäller..
funkade senast igår, satt å drack lite Cola på en mack ser en söt :tuttar sitter å kikar lite på henne en stund, hon börjar tala med en av mina polare litegranda... sen vinka hon att jag skulle komma, satt kvar å en annan polare började gå mot henne, då han trodde hon vinka åt honom, då säger hon, "nej, inte du, han" så pekar hon på mig.. då kan man ju inte göra mkt annat än å gå fram till henne... :tummenupp men men, det blev nåra pussar å en kram sen brummade jag vidare.. :)

Tjet sa: "Vilken är den bästa raggningsrepliken tycker du?"

Ja jävlar den måste funka :Rockbanan .Den ska jag prova när jag får changsen :tummenupp Då har man ju världens samtals ämne som leder till det ena som leder till det andra. Tillslut så kanske man siter där med volvo villa och vovve och två snorungar och ingen tid för ens älskling (hojen)

en polare till mig gick fram till en schysst brutta på krogen och sade
Polaren: Tjenare! jag kanske inte är snyggast här inne och inte kan jag dansa heller, men jag är en jävel på att kn***a!

Brud: Jasså?? och hur fan vet du det??

Polaren: Jo för jag kommer varje gång!!

Höll på att spotta ut ölen på bartendern då polaren drog den, sedan så slutade jag skratta då hon tydligen uppfattade den som ganska rolig :kocko och han satt med henne hela kvällen suck jävla polare man har :fatta!

jimler skrev:
en polare till mig...

:rofl

...En polare till mig drog till med en replik som jag aldrig glömmer. Kanske inte var så framgångsrik men jag garvar varje gång jag tänker på det.
...Festplatsen är en krog där de har maskerad(troligen i samband med haloween)..

Det dricks öl när dörren till tjejernas öppnas och en liten tös kliver ut varpå min kompis vänder sig till tjejen med ett leende. Min kompis är en rätt stilig kille så hon skiner upp som en sol när han möter henne. Min polare inleder denna korta dialog:
- "Nämen hej! Jag ser minsann vad du har klätt ut dig till!"
- "Jasså, gör du!?.. svarar hon med tindrande ögon!"
- "Jaa, en liten tjockis!"

....hon svarade med att med en väldigt snabb och distinkt rörelse bekanta sin handflata med hans ansikte.

I efterhand är det nog det elakasta jag hört men kan ändå inte låta bli att garva... fan.. jag är fördärvad..
:tungan

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...