Raggning(igen)

*Fröken Turbo* skrev:
En gammal 900T8 -86. Eg inte så speciell för andra men för mig är det otänkbart att vara utan den. Visst är det kul att köra sänkta nyare bilar med en massa hästar under huven men det är ändå mer sport att köra en äldre bil som har personlighet.

Sant kör själv En Audi 100 Turbo 88:a som ska vässas en del mycket roligare så.....

Snabbe_jag skrev:
Sant kör själv En Audi 100 Turbo 88:a som ska vässas en del mycket roligare så.....

Den där Audin har dessutom en välutrustad verktygssats, iaf en insexsnyckel som du drog åt en skruv till mitt slipon som på ett mycket märkligt sätt lossnat.

Tack för mekanikerinsatsen på sporthojsfesten.

Sergeant skrev:
Mavve: Är du stark så är jag starkare :fakta :whip

:hej

Fysiskt sett var jag kanske inte lika stark som du som var 20kilo tyngre än mig, men psykologiskt var jag starkare då jag inte drug ner/upp min G-string :skrämd
Jag var stark nog att motstå den :fakta

Jag ville hoppa på dig i rummet men våga inte för du kanske skulle tafsa då, så jag var stark nog att motstå dig :brynad

Vi slåss nästa gång :rock

750RR

*Fröken Turbo* skrev:
By är nog faktiskt det rätta ordet att beskriva denna lilla bebyggelse med. Trevlig "hem"by dock. Vet eg inte om man kan kalla den för hemby då jag har haft fler än en by som mitt hem under de år jag hunnit leva och flytta runt på.

Stabil... Hmm, låter tråkigt eller? Då måste man ju putta som faan för att få ur balans...
med stabil avser jag , fötterna på jorden o klarsynt samt maffig överkropp, prutta får du göra hur mkt du vill (glöm inte o vädra bara) hahaha :hej

maverick_750rr skrev:
Fysiskt sett var jag kanske inte lika stark som du som var 20kilo tyngre än mig, men psykologiskt var jag starkare då jag inte drug ner/upp min G-string :skrämd
Jag var stark nog att motstå den :fakta

Jag ville hoppa på dig i rummet men våga inte för du kanske skulle tafsa då, så jag var stark nog att motstå dig :brynad

Vi slåss nästa gång :rock

750RR

No hard feeling Mavve :bow

Sedan så är ju du SKÅNING vilket borde ha gett dig ett oöverkomligt försprång :crash . Jag är ju bara halvnorrlänning :rolleyes:

Sedan att du var stark nog att motstå "något" är ju bara trams. Jag kunde allt känna dina smutsiga blickar :zpy och hur du klädde av mig i dina tankar :skrämd

Vi tävlar i Chins och push-ups nästa gång :rock

:hej

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph