Starstriker
Som man googlar får man svar
Nitrogen, var är du när jag behöver dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag trodde också att ett forum var till för att diskutera i. När det inte blev svar som förde diskussionen vidare så kändes det meningslöst att fortsätta. Nåja, det tog sig så småningom.Blå R1 skrev:Varför ge upp, är inte forum till för att diskutera olika ämnen?
Tja, man kan inte vara en mespropp om man ska hantera över 0,5 ton levande kraft med egen vilja.Vad jag märkt så är häst tjejer lite mer tuffa i sitt sätt, ingen sätter sig på dom o sådär..
Vill inte generalisera o säga att icke hästtjejer är mesiga men ändå i jämförelse..
Sen ska vi inte ens tala om spritvanor..
Både tjejerna och hästarna kan vara riktigt snälla och trevliga om ni handskas på rätt sätt med oss.Gillar hästtjejer men livrädd för hästar..
Ok, kanske lite rädd för hästtjejer också..
Är det träns och tyglar som är nyckeln till framgång?Maran skrev:Både tjejerna och hästarna kan vara riktigt snälla och trevliga om ni handskas på rätt sätt med oss.![]()
Neb Jones skrev:Är det träns och tyglar som är nyckeln till framgång?![]()
Maran skrev:Både tjejerna och hästarna kan vara riktigt snälla och trevliga om ni handskas på rätt sätt med oss.![]()
Jonathan skrev:En hoj kräver en massa omsorg och vård den med!
No shit sherlock![]()
Det är tekniken som räknas![]()
TinaTjejen skrev:Det var fanimej den snyggaste hoj jag sett!
Och här är min:
TinaTjejen skrev:Det var fanimej den snyggaste hoj jag sett!
Och här är min:
Jonathan skrev:En hoj kräver en massa omsorg och vård den med!![]()
Flamma77 skrev:Förvisso...
Men att köra en MC är är ingen konst, inte ens på den allra mest avancerade nivån, till skillnad från att rida en häst. Oavsett vad så ÅKER man på en MC för den har ingen egen vilja, möjligtvis taskiga inställningar...
Jonathan skrev:Fredag nu. Nån som planerar att sig nåt på krogen ?
Gustav1 skrev:Nja, lördag?
Jonathan skrev:Ähmen vaffan![]()
Är det här ett tecken på att man suttit framför SH för länge när man inte längre har koll på dagarna ?
Förresten, är det inte 2006 nu![]()
Gustav1 skrev:Eller ett tecken på ett alltför långvarigt och intensivt supande.
Flamma77 skrev:Att verkligen rida en häst, inte ÅKA, är en långt större utmaning, för du måste upprätta ett samarbete.![]()
Blå R1 skrev:Oj, lite fel forum nu eller?
Ang, egen vilja, du har inte haft ett riktigt vobbel ngn gång va?
För då är det inte du som har ngn kontroll iaf..
Ingen konst, ens på den mest avancerade nivån, lägg av!!!
Neanderthalaren skrev:Jag växte upp nära ett stall. Ack, den ljuva tonåren och alla dess hästflickor...
Men jag hade en kompis (kille) som red från det att han var liten grabb. Det var inga större problem, stalltjejerna tyckte det var kul att mamma honom lite och så. Värre var det när han kom upp i tonåren. Då övergick det till något helt annat och han blev tjejernas "leksak" mer eller mindre. Att han hade både skarpt intellekt och fördelaktigt utseende gjorde knappast saken bättre. Det kanske låter som en klyscha, men sexuella trakasserier var precis vad det blev. Det gick så långt att han slutade rida och har sedan dess knappt satt sin fot nära en häst.
Sorgligt egentligen.
Hur menar du nu?Flamma77 skrev:Jo, man lär vara hård mot de hårda...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |