Strindberg
f.d. Orebronx
Trodde jag växt ifrån festivaler men nu blir jag fan tvungen att åka. Hultsfredsfestivalen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Själv så hoppas jag på ett mirakel och att KISS skall uppträda på Sweden Rock.
Det ryktas nämligen om en Sverige spelning på deras nya turne, men ingen info om det är släppt.

Än så länge har dom inte ens släppt att dom skall spela i Sverige under den kommande turnen.Den konserten blir väl på stadion? Men skulle dom dyka upp på SRF så skulle jag inte gråta för det!![]()
Själv så hoppas jag på ett mirakel och att KISS skall uppträda på Sweden Rock.
Det ryktas nämligen om en Sverige spelning på deras nya turne, men ingen info om det är släppt.
Fan också. Har velat se RATM i flera år, men Hultsfred är nog inget för mig längre. Sist jag var där var jag 22 år och redan då kände jag mig gammal.
Än så länge är det inget riktigt bra band där i år.Vi ska dit med egen buss !
15-20 i varje buss.
Haka på !
100 spänn på att dom kommer till roskilde också.
hoppas på mer lera i år..Än så länge är det inget riktigt bra band där i år.
Judas har jag redan upplevt flertal gånger. Sen var det inga andra av mina favoriter.
Men sker miraklet och KISS kommer så är jag där.
Nu gällde det musik och vem orkar då blanda in politik...Jaha, och vart är den sedvanliga spothojiska högerpöbeln när ett av världshistoriens mest propagandistiska röda band hyllas?![]()
Jag hörde ett rykte om att nån i bandet skulle få barn så dom hade tackat nej till dänskarna. Lerigare, dyrare, längre resa, iofs oftast betydligt bättre band men...
Jag tyckte mest att det var en lustig parentes som inte var helt igenom seriös. Just för att RATM ju inte är som vilket oskyldigt popvänster-band som helst, de är ju som en hel PR-byrå för kommunism. Däremot så är det ju givetvis så att man kan lyssna på bandet även om man inte står för deras åsikter, men man ska ju vara medveten om att man hjälper till med att sprida ett budskap. Fast nu vart det lite seriöst iallafall. Så bryr er inte om tråkbittra mig, det är nog snarare jag som ska lära mig att slappna av lite...Nu gällde det musik och vem orkar då blanda in politik...
Låter konstigt, det är ju bara en vecka mellan dom och roskilde är ju mycket mycket större än Hultsfred. Plus att det är ju inte direkt långt från sverige.

Jag vill se dom nånstans där jag slipper både tält och lera.
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller