Rage Against The Machine till Hultsfred

Själv så hoppas jag på ett mirakel och att KISS skall uppträda på Sweden Rock.
Det ryktas nämligen om en Sverige spelning på deras nya turne, men ingen info om det är släppt.

Det ryktas nämligen om en Sverige spelning på deras nya turne, men ingen info om det är släppt.

Den konserten blir väl på stadion? Men skulle dom dyka upp på SRF så skulle jag inte gråta för det! :yoparty

Den konserten blir väl på stadion? Men skulle dom dyka upp på SRF så skulle jag inte gråta för det! :yoparty
Än så länge har dom inte ens släppt att dom skall spela i Sverige under den kommande turnen.
Sverige spelningen är bara rykten hittils.
:huvet

Följande datum är släppta:
May
11 Munich Olympiahalle GERMANY
13 Verona Arena ITALY
15 Belgrade USCE Stadium SERBIA
24 Moscow Olympissky RUSSIA
26 St Petersburg Newarena RUSSIA

June
4 Hamburg Color Line Arena GERMANY
6 Prague Saska Arena CZECH REPUBLIC
9 Berlin Velodrom GERMANY
10 Mannheim SAP Arena GERMANY
11 Oberhausen Arena GERMANY
Download Festival UK (antagligen den 13:e)
15 Arrow Festival HOLLAND
17 Paris Bercy FRANCE
18 Stuttgart Schleyerhalle GERMANY
21 Bilbao Kobetamendi SPAIN

Fan också. Har velat se RATM i flera år, men Hultsfred är nog inget för mig längre. Sist jag var där var jag 22 år och redan då kände jag mig gammal.

Vi ska dit med egen buss !
15-20 i varje buss.
Haka på !

Än så länge är det inget riktigt bra band där i år.
Judas har jag redan upplevt flertal gånger. Sen var det inga andra av mina favoriter.
Men sker miraklet och KISS kommer så är jag där.

Har aldrig varit där, så efter 4 raka på Roskilde så känns ett ombyte ok.
Hoppas att startfältet blir lite starkare vad det lider.

Jaha, och vart är den sedvanliga spothojiska högerpöbeln när ett av världshistoriens mest propagandistiska röda band hyllas? :-)

Nåväl, kul nyhet! Såg dom dock där 2000 tror jag, fast det vore jäkligt kul med en nostalgisk repris.

/perris

Jag hörde ett rykte om att nån i bandet skulle få barn så dom hade tackat nej till dänskarna. Lerigare, dyrare, längre resa, iofs oftast betydligt bättre band men...

Låter konstigt, det är ju bara en vecka mellan dom och roskilde är ju mycket mycket större än Hultsfred. Plus att det är ju inte direkt långt från sverige.

Nu gällde det musik och vem orkar då blanda in politik...
Jag tyckte mest att det var en lustig parentes som inte var helt igenom seriös. Just för att RATM ju inte är som vilket oskyldigt popvänster-band som helst, de är ju som en hel PR-byrå för kommunism. Däremot så är det ju givetvis så att man kan lyssna på bandet även om man inte står för deras åsikter, men man ska ju vara medveten om att man hjälper till med att sprida ett budskap. Fast nu vart det lite seriöst iallafall. Så bryr er inte om tråkbittra mig, det är nog snarare jag som ska lära mig att slappna av lite... :-)

Jag tycker absolut att dom gör (gjorde) fantastisk musik!

/perris

Tbaks till Rage!! Finns de inget hopp om fler spelningar i sverige!?
H-fred krockar ju med årets höjdpunkt, Lelleträffen o de finns inte en sportkeps att jag missar den! För mig är dom verkligen ett måsteband o kan inte lämna jordelivet utan o ha upplevt dom live:huvet

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage