radiostyrt X-UFO

floodi skrev:
http://www.coolstuff.se/p348/X-UFO.html

nån som har inskaffat sig en sånn här frän grejj??

Riktigt sugen , men känns som lite väl mycket pengar för nånting som man säkert kommer tröttna på efter en dag eller 2.

Jag är också riktigt sugen, verkar ju skitskoj. Kan inte du köpa en o utvärdera? Tröttnar du så kan jag köpa den av dig sen. :tummenupp

Thermal skrev:
Jag är också riktigt sugen, verkar ju skitskoj. Kan inte du köpa en o utvärdera? Tröttnar du så kan jag köpa den av dig sen. :tummenupp

hehe ja eller hur...

Rooki skrev:
jag var nära men jag sket i dee.. pga de du sa,, kanske e kul nån dag eller 2

ja tyvärr så är man ju lättroad , ett tag iallafall hehe..

Jag har en sådan... o jag har bara fått problem med den... den funkade ganska bra tills gyrot kastade in handuken.

När den funkade dock så var den ganska kul... men jag hade haft roligade på en gocart bana för pengarna.

Jag köppte min för 2200 kr innan den fanns i svergie, den är inte värd så mycket, kanske 500 om man räknar på hur roligt man kan ha med den.

Gyrot motverkar roll o allt sådant kul, den är ostabil o svårkörd (jag har erfarenhet av rc helikoptrar) den är verkligen inte så facinirande som försäljarna försöker få det att låta som.

Frågor?

RF_Racing skrev:
Jag har en sådan... o jag har bara fått problem med den... den funkade ganska bra tills gyrot kastade in handuken.

När den funkade dock så var den ganska kul... men jag hade haft roligade på en gocart bana för pengarna.

Jag köppte min för 2200 kr innan den fanns i svergie, den är inte värd så mycket, kanske 500 om man räknar på hur roligt man kan ha med den.

Gyrot motverkar roll o allt sådant kul, den är ostabil o svårkörd (jag har erfarenhet av rc helikoptrar) den är verkligen inte så facinirande som försäljarna försöker få det att låta som.

Frågor?

Det verkar ju som det är vällllllldigt lång laddningstid på skiten , sen kan man bara köra med den i ca 5 - 8 min. stämmer det eller?

floodi skrev:
Det verkar ju som det är vällllllldigt lång laddningstid på skiten , sen kan man bara köra med den i ca 5 - 8 min. stämmer det eller?

Eum... ja :) typ 20 min laddning ger kanske 5 min flygning. Att rekomendera är att köpa en till acc o ladda den medans man flyger.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg