Radiostyrda GP hojar!!! Fräckt!!!

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Ja vete fasen om detta passar in här på RR forumet egentligen...men men..
Hittade detta på MotoGP´s hemsida, verkar riktigt kul.
Säkert dyrt som fan, men ändå.....
http://www.scalextricmotogp.com/flash/main.html

Habegär får jag iaf....men det är ju iofs inget ovanligt....
Kan ju alltid säga till frugan att de e till barnen...... :D
 
Dom är inte radiostyrda! Det är som en bilbana fast med hojar!
Rätt coolt!
 
Finns väl radiostyrda motorcyklar på hobbex...är helt säker på att det har funnits iaf. runt tusenlappen kostade den, vet inte om det var med sändaren lr utan.
 
Akesson skrev:
Dom är inte radiostyrda! Det är som en bilbana fast med hojar!
Rätt coolt!

Nej jag vet, men däremot vet jag inte vad det heter egentligen...bilbane stuket kunde jag iofs skrivit. :tummenupp
Ja, rätt fränt verkar det iaf, får nog luska i var man kan få tag i en uppsättning.
Borde ju kunna få nån leksakshandlare att fixa hem det.
...pojkarna vill ju ha..... :D
 
Detta är det fetaste som finns i rc väg når det gäller mc.. med skivbromsar o hela skiten...
http://www.nuovafaor.it/Inglese/index.htm
http://www.internet-rc.com/index.html


view1.jpg
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top