Startgas
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 24 Aug 2005
- Hoj
- -
Venom har en riktigt frän enduro/mx/supermotard annars som ser finare ut än den där.
De har även en sporthoj med fungerande fjädring och bromsskivor mm. men den kostar ju en hel del.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sjukt fränt och speciellt dyra vart ju inte nitro hojarna heller.![]()
påminner om filen the torque med alla dessa hopp i slutet på klippet![]()
Tycker det e koolt med en bränslehoj men rent praktiskt slår borstlöst enligt mig metanol på alla punkter förutom ljudet av 30 000 rpm eller va det handlar om. Ska nog försöka hitta något som kort o gott är bäst i ämnet sen ska jag se hur dyrt det kan bliUsch med tanke på hur mycket stålars man kastat bort på rc bilar så kan det här gå åt helvete
![]()
Jo jag har fattat att don nya typerna av batterier som har kommit är helt överlägsna alla gamla typer på alla vis, Det var någon som sa att lipo batterierna gick att snabb ladda direkt via ett bilbatteri??
Helt enkelt bara parallell koppla så skall det vara full laddat på 10 min? vet ej om detta är sant eller falskt då det är i andra hands info.
jag kör med 11.1v 3600Mah till min lilla radiobil å kommer upp i hastigheter på 120km/h plus att den wheelar hela tiden.
lite roliga filmer
http://traxxas.com/video/electric/3707rustlervxl/Rustler-VXL-37073708-Road-Video
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |