Radiosändningen från SM Anderstorp

Macco

Vilsen
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
GSXR750 -07, CX500 -80 och RD125-74
Finns det sparat nånstans så man kan lyssna efteråt? Skulle va lite kul att höra kommentarerna från de racen man va med och körde i.

Japp, det skulle jag också vilja höra, R600 då.

Förresten, jag har för mig att det stod 101.0 MHz, men jag fick ha 101.4 MHz på min radio, felinställt nånstans eller felskrivet? :va

Trådskaparen vann Rookie 600 igår... :glömdet

Last edited:
Stort grattis till vinsten :tummenupp

Förra året fixade de filer som man kunde ladda ner med hela dagens referat, det var kanon och kul att lyssna på (även om de älskar att driva med mig) :)

Stort grattis till vinsten :tummenupp

Förra året fixade de filer som man kunde ladda ner med hela dagens referat, det var kanon och kul att lyssna på (även om de älskar att driva med mig) :)

Tack, du körde inte så illa själv heller :tummenupp det borde va obligatoriskt med minst ett regnrace per helg eller vad säger du?
Du är ju en profil som syns både här på sporthoj och på banan så du får väl helt enkelt leva med lite mediauppmärksamhet ;) blir ju faktiskt roligare att titta & lyssna på race när man känner igen nån som kör :)

Gick helt okej på söndagen, både kval och race, men det kunde ha gått lite bättre om TL haft lite mer vett men det är vatten under bron nu.

Förra året sa Humlan och Skalman att det såg ut som att jag körde guldvinge på rakan :D
Efter det har jag försökt komma ner bakom kåpglaset, det ska tydligen gå fortare då :)

Förra året sa Humlan och Skalman att det såg ut som att jag körde guldvinge på rakan :D
Efter det har jag försökt komma ner bakom kåpglaset, det ska tydligen gå fortare då :)

På en GungWilde hamnar man väl bakom glaset om man så står upp, eller?

(Inte för att det skulle göra så stor skillnad i mitt fall, men även mer resligt folk då).:glömdet

Så du gick och vann i söndags? Grattis!! :yoparty

Bader Meinhof Wagen, snutsvarv, "hårt snuten i näsan" osv. Underbart kommenterat Skalman och Humlan! :tummenupp

Åtminstone något positivt från helgen! Tackar!:krama

Det finns mycket positivt att säga om helgen och din och skalmans kommentarer lyfter klart helhetskänslan för racen :tummenupp
Men det är klart att stöket med kungaklassen är ju det som det snackas om så allt annat positivt hamnar i skymundan.

Skalman och Humlan i radion är faktiskt riktigt najs under helgen. Man har kanske inte alltid tid (när man kör tvitakt) att springa ut och kika på race/kval så det är underbart att gå det i örat när man mysmekar lite.

TACK till er!!

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...