Radicals, behöver hjälp!!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Måste få tag på Maffan! Någon som kan hjälpa mig, hans lur har varit avstängd sen i går och det är jätte viktigt jag får tag på honom.
Den som får tag på honom be han ringa mig!

Hoppas nån kan hjälpa mig! :(

Monika

e inte han i finland o jobbar ?

tror han kommer hem om en 10 dagar eller nått

Måste få tag på Maffan! Någon som kan hjälpa mig, hans lur har varit avstängd sen i går och det är jätte viktigt jag får tag på honom.
Den som får tag på honom be han ringa mig!

Hoppas nån kan hjälpa mig! :(

Monika

pma ditt nummer så ska jag prova

Jag kan få tag på honom om det är superviktigt

hej

Jag kan få tag på honom om det är superviktigt

ja för mig e det superviktigt! utan honom kan jag inte göra något. om du kan få tag på honom säg att det gäller R6.a och att han måste ringa mig.

Jahapp,, där fick man veta de,, nu ska man provköra en R6 o se om den e bra nog för en kräsen tjej.. :tungan

Jag har fått bugg i mobilen så den funkar inte alls längre, men företags mailen når man alltid mig på..

mmm spela smart ass va! skaffa dig en ny jävla mobil då så man slipper be halva jävla skåne om hjälp! :mad:

:tuttar

Jahapp,, där fick man veta de,, nu ska man provköra en R6 o se om den e bra nog för en kräsen tjej.. :tungan

Jag har fått bugg i mobilen så den funkar inte alls längre, men företags mailen når man alltid mig på..

muahhahaa......du e rolig du! jaja, vi får se va du dyker upp me, kanske helt plötsligt blir mega sjuk o inte kan följa me. :-p

muahhahaha....... :tuttar

Kaxig som vanligt,, ska se hur kaxig du e efter en runda bakpå.. Kanske vi ska ta spons av Tena innan :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park