RadicalRiders.net presenterar - The oGGe [Film]

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Maffans första film. Kommentera gärna så han kan utvecklas.

www.radicalriders.net

Finns under filmer/filmer .... det finns även ett par nya under filmer/trixklipp

kommer fler under kvällen ... håll ögonen öppna

För lite action.. kändes nästan som det gick i slowmotion.. sen skulle jag ju iaf vilja ha lite mer motorljud.. annars en helt okej första film!! (ska inte klaga eg.. för jag kan inte göra bättre själv) Sen gillade jag inte första låtvalet.. andra e klockren!

Håller med föregående talare....
Lite tråkigt med minimoto i början (förutom vurpan :rofl )
Annars helt ok för att vara första film! Men mer motorljud!!

:hjälm :hjälm av fem möjliga (godkänd alltså)

Rasorblade skrev:
Håller med föregående talare....
Lite tråkigt med minimoto i början (förutom vurpan :rofl )
Annars helt ok för att vara första film! Men mer motorljud!!

:hjälm :hjälm av fem möjliga (godkänd alltså)
Eminem är ghay. men annars en ganska kul film, även om jag föredrar att motorljudet hörs.

Mr K skrev:
Maffans första film. Kommentera gärna så han kan utvecklas.

www.radicalriders.net

Finns under filmer/filmer .... det finns även ett par nya under filmer/trixklipp

kommer fler under kvällen ... håll ögonen öppna

Tyckte väl jag kände till "följa med"scenen från lockarpsrakan. Eftertexten bekräftade. :hihi

Nu är jag inte nån Steven Spielberg själv så vem är jag att kritisera.... Hursomhelst, om jag får lämna synpunkter så skulle jag säga följande.

Var kritisk när du väljer klipp att använda för att filmen inte skall kännas "slö". Dvs så lite dötid som möjligt. Tänk såhär "vill någon verkligen se detta?" vid varje klipp. Om svaret är ja - använd. Är svaret kanske - släng det. :hihi

Använder man komprimerade klipp och sen komprimerar dem på nytt så blir bildkvaliteten lidande. Blandar man klipp från olika komprimerade filmer så blir slutresultatet lite skumt.

Annars var det en kul film med bra idé. Upplägget var kanon. Maffan verkar ha potential för att göra kanonfilmer och Ogge är ju en jävel på att köra. Betyg 3av5!

Godkänt.
Använd snabbare klipp, lätt för att bli långdraget annars. Motorljud bör ligga bakom musiken.
Musiken ska funka tillsammans med innehållet. Välj inte låt bara för man själv tycker den är klämmig.

för det första hatar jag rap, men sen tycker jag att den där reservdansken oGGe ser lite bögig ut :hihi :hihi :hihi :hihi

Tja!
Bra jobbat Maffen! fin klipp! men (om man nu ska spela duktig o kunnig :tungan )...
Jag håller faktiskt med de andra! musiken är inte d värsta! :( fast texten passar fint :) men man vill gärna lyssna på snabbare tempo o mer tryck! såna som passar RR ;)
annars så tycker jag att redigering är så nice och oGGe duktig!! ;)

Keep on man!

Höres

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma