RadicalRiders.net presenterar - RRs Sommarfest [Film]

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Gå in på www.radicalriders.net och klicka dig fram till Filmer/Filmer

"Lek från RRs Sommarfest 2005. 050730. Redigerad av Tsunami 17MB"

Berätta gärna vad ni tycker om filmen, klippningen, musiken & hastigheten från servern.
 
MattE. skrev:
Filma mer :7peta

Annars såg det roligt ut, men somsagt lite kort. :)
Saken va att Tsunami inte fick så mycket filmat som han hade velat så det blev som det blev ......Det är hans första till RR så det kan bara bli bättre :tummenupp
 
850kbs/(tror jag) lite kort film,inga häpnadsväckande stunts men fin energi:=)
 
twinner skrev:
850kbs/(tror jag) lite kort film,inga häpnadsväckande stunts men fin energi:=)
Vi gör detta bara för att det är skoj. Vi är ABSOLUT inga proffs ......hehe

221st som tittat och 2st som kommenterat .... komigen nu!
 
Mr K skrev:
Vi gör detta bara för att det är skoj. Vi är ABSOLUT inga proffs ......hehe

221st som tittat och 2st som kommenterat .... komigen nu!

Jag tyckte filmen var bra :pannkyss
 
Mr K skrev:
Tycker om filmen, klippningen, musiken & hastigheten från servern.


UJo det var väl bra, jag skulle inte gjort det bättre själv. Dock så skulle det kunnat ha varit mer mototljud ibland. Musiken är inte riktigt den jag lyssnar men den passade bra till tempot i filmen...
Hastigheten från servern var mkt bra...
 
Finfin! :tummenupp Tyvärr har jag inget ljud på min "reserv"-dator här på jobb men det SÅG bra ut! :3freak :hihi
 
... som jag hittade ......

"....Delar av fallskärmshoppet finns dokumenterat på en film som lagts ut på internet. Troligen har hoppet genomförts helt nyligen, kanske den gångna helgen.
-En av våra anställda har mc-intresserade ungdomar som hittade fimen på en internetsida om motorcyklar. Man ser helt klart att hoppet görs från en av våra skorstenar.
De oidentifierade våghalsarna har klättrat över staketet och sedan tagit sig in genom en dörr i en av de tre skorstenarna. Väl uppe på 140 meters höjd har sedan en av dem hoppat fallskärm. Minst två personer har filmat hoppet.
-Vi måste naturligtvis se över säkerheten. ....."


-------------------------------------

..... har haft objudna gäster. Det handlar om fallskärmshoppare som hoppat från en av dom 140 meter höga skorstenarna.

Hoppet har videofilmats och lagts ut på organisationen Radical Riders hemsida, där det upptäcktes av mc-intresserade ungdomar.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top