Carlsson
Möjligheternas kille.
CorbenDallas skrev:Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar. Carlsson verkar ha dom alla...
Godmorgon CorbenDallas,
Har du hört uttrycket "Som man ropar får man svar?"
Carlsson
Företrädare av seriösa intresse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CorbenDallas skrev:Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar. Carlsson verkar ha dom alla...
Godmorgon CorbenDallas,
Har du hört uttrycket "Som man ropar får man svar?"
Carlsson
Företrädare av seriösa intresse.
GSXR1100R skrev:Nu har vi forskat och funnit detta, Calsong jobbar på Lillemans mc i Lund, Team Matthe kommer att drabbas av mystiska haverier och oförklarliga missöden.
Vi har bröderna Larsson som kommer att köra hem detta och ev så kör jag ärevarvet om jag har tid.![]()
Matthe skrev:Hallå boys!
Diskussionerna tenderar att skena lite iväg från ämnet. Vi e ju här alla för en och samma sak, att ha så kul som möjligt. Eller hur? Att sen vissa kanske missförstår andra har ju endast att göra med att personerna i fråga inte har träffats och således inte känner till varandras personligheter. Så döm inte någon för fort, det kan man förlora mycket roligt på. Gräv ner yxan o kom in i matchen. Man ska inte bli för personlig bakom en datorskärm. Lite skit får man tåla.![]()
Så e det!![]()
Ang GSXR1100R inlägg: Du är inne på rätt spår igen! Precis som min teamkamrat Carlsson har sagt innan: Vi är ett j-vla glatt gäng som inte har någon akut brist på humor.![]()
Mvh Matthe
1. Jepp "7.4.9.1 Tävlingen kommer att bli uppdelad i 2 delar och det sammanlagda resultatet räknas."GSXR1100R skrev:1. Kommer sprintrejset att ge samma poäng som endurancet.
2. Kommer dom som har slicks att få köra om det regnar.
OBS att ryggskydd samt full mc-klädsel är OBLIGATORISKT.
Mr K skrev:Team PanzarPung & Team Brutalis har fått dragit sig ur tävlingen detta första race pga att räcermaskinerna inte hinner bli färdiga.
Vi i de lagen beklagar detta.
Enligt de två teammekanikerna så "Finns det lika lite chans som att GSXR1100R skulle vara med i en tysk gay rulle" .......Matthe skrev:Det är ju trots allt en hel månad kvar till start, nästan. Finns där ingen chans att ni kan få i hop en körduglig moppe tills dess? Ni vet ju säkert vad "tokmecka" betyder! Eller ligger det en viss prestige och stolthet att leva upp till kanske?
Ja så kanske det är.........![]()
Mvh Matthe
Mr K skrev:Enligt de två teammekanikerna så "Finns det lika lite chans som att GSXR1100R skulle vara med i en tysk gay rulle" .......
Jag kan skriva det .......Matthe skrev:Du förstår att jag måste bita mig i läppen!!![]()
Mr K skrev:Enligt de två teammekanikerna så "Finns det lika lite chans som att GSXR1100R skulle vara med i en tysk gay rulle" .......

|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!