sideline
- Gick med
- 18 Jun 2008
- Hoj
- Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Muhahahahhaah ... har inte fått tag i en scanner......Vem vill ha gruppfotot på de 3 vinnande lagen?
Det vill vi alla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Muhahahahhaah ... har inte fått tag i en scanner......Vem vill ha gruppfotot på de 3 vinnande lagen?
Köp en scanner för alla pengarna du tjänar så vi kan få se vem som vann go-karten![]()
Ta ett foto av papperna o lägg upp det på ett stället där det kan vara högupplöst. Länk här bara. Det räcker så man kan få se o zooma.Behövs ingen scanner för det
Äääähhh... vem bryr sig över resultatet???
Upp med filmerna istället!!
Tror du verkligen att Mr Kåt vill skylta med sina mediokra varvtider, nä det lär aldrig komma upp några listor, möjligen om han lyckas fulklippa dom så han ser snabb ut.Ta ett foto av papperna o lägg upp det på ett stället där det kan vara högupplöst. Länk här bara. Det räcker så man kan få se o zooma.Behövs ingen scanner för det
Tror du verkligen att Mr Kåt vill skylta med sina mediokra varvtider, nä det lär aldrig komma upp några listor, möjligen om han lyckas fulklippa dom så han ser snabb ut.
/MOH B.Itter![]()
Tjata tjata gubbjä*el..... de kommer kanske upp ikväll
![]()
För nytillkommna läsare kan lite info vara på sin plats, när mr Kåt säger
Kanske = Troligen inte
Det fixar jag = Kanske
Det är redan klart = Jag har glömt
Fast bara pga detta inlägg så kommer säkert varvtiderna upp redan i kväll...kanske..
henke hå kan konfirmera att jag tog digitalbilder på alla lapparna igår och sedan tog batterierna i kameran slut ... kanske![]()
Vi vet alla att henke hå håller dig om ryggen i vått och torrt.![]()
Jag o Henke vill ju ha det på papper att vi hade dom snabbaste varvtiderna
Mest för Robz skull![]()
Stäng tråden!!Jag o Henke vill ju ha det på papper att vi hade dom snabbaste varvtiderna
Mest för Robz skull![]()
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra