RADICAL RIDING Söndagen den 12 juli kl 14.00 - Anmälning

Hojen ligger på blocket och jag läser hästannonser. :tummenupp Jag tackar RebeX och Swish för detta trevliga Initiativ. :)

Hojen ligger på blocket och jag läser hästannonser. :tummenupp Jag tackar RebeX och Swish för detta trevliga Initiativ. :)

Undra om hästen kommer bli mer använd, en moped duger att köra mellan ditt hus och reklamgården.. :arsele :rolleyes:

Tack för turen, nästa gång blir det mellan/snabb grupp.. Jävla bromsklossar där framme i ledet.. :hihi (eller vad säger du Nilssson?)

Undra om hästen kommer bli mer använd, en moped duger att köra mellan ditt hus och reklamgården.. :arsele :rolleyes:

Tack för turen, nästa gång blir det mellan/snabb grupp.. Jävla bromsklossar där framme i ledet.. :hihi (eller vad säger du Nilssson?)

Ridning e roligare. Har tänkta ta en del privatlektioner.:tuttar Jag kör hoj till jobbet å jag kör hoj till ridningen. De e mer än vad du kan skryta med.:yoparty

Tack för en annorlunda och mycket trevlig dag:)

Blir det större pållar är jag på:yoparty

Träningsverk:confused:På en häst som knappt gick framåt:mad:

Ska man rida en häst i form (vilket är alldeles för komplicerat för dig ;)) så ger det definitivt mer träningsvärk om du sitter på en trög häst än på en som är framåt. :)

Börjar med att tacka Rebex för att ha tagit tag i dagen :)
Jag klarade mig fint ifrån träningsvärken men av någon anledning så ömmar det i :arsele Kan det vara ifrån galoppen som jag gjorde så bra ?

Tackar för trevlig tur och lift :)

Imponerad att alla höll sig kvar hela rundan, jag fick kämpa järnet med min lilla blådåre till 4-foting :va

Lindad fot så ska det nog inte vara några problem.
Med rätt häst så tar jag mig (eller gjorde för iaf) ledigt över 130cm

som sagt, mina hästar hoppar mer än gärna=P bara å komma=P

Börjar med att tacka Rebex för att ha tagit tag i dagen :)

tack! kul att det uppskattades!!

Ridning e roligare. Har tänkta ta en del privatlektioner.:tuttar Jag kör hoj till jobbet å jag kör hoj till ridningen. De e mer än vad du kan skryta med.:yoparty

tycker jag låter toppen! tror du är naturbegåvning;)

Sjukt roligt var det!

riktigt kul att du tyckte det va roligt! stor eloge för att du vågade dig upp på jättehästen;)

Hallå ja...

Ja vi tackar med för denna dagen, det var ju.... Kul :rolleyes:
Speciellt o kolla Spiders eleganta o proffsiga ridning emellanåt.
Eller när MrK tappa stigbyglarna i galopp :hihi
E ju alltid kul o testa nya saker.

När kommer nästa utmaning :banana

Mvh // Gadde + :tuttar

vet inte om du skrattade så du grät eller om du skrattade för att dölja att du grät, men det va kul iaf=) tack för att ni kom! kul att ni hade roligt=)

Last edited:
Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...