henriksson.
långsam omogen pågaspoling
Då var det dags att hitta på något igen, äntligen kom någon med ett förslag som passade mig, nämligen inomhusbad med relax i bubbelpool och bastu 
Vi tänkte mötas upp utanför Aq-va-kul vid 13:00 nu på Lördag, 25/7.
Det kostar hela 75,00 kr att gå in, och minns jag inte fel så får man själv ta med sig lås för att låsa in sina kläder. Kan bli tight att få in skinnställ och hjälm..
Givetvis stödjer vi andra föreningar och passar på att göra lite reklam, riktat till er cheyer som tänker följa med..

Sen efteråt om det finns intresse så kan vi mötas upp och eventuellt grilla och snacka skit, om vädret tillåter! Annars blir det bara skitsnack och partaj, sen tar vi sikte mot lilla torg eller dylikt!
Jag-vill-bli-våt
1. henriksson.
2. izor
3.
4.
5.
osv...
Se nu till att skriva upp er!

Vi tänkte mötas upp utanför Aq-va-kul vid 13:00 nu på Lördag, 25/7.
Det kostar hela 75,00 kr att gå in, och minns jag inte fel så får man själv ta med sig lås för att låsa in sina kläder. Kan bli tight att få in skinnställ och hjälm..

Givetvis stödjer vi andra föreningar och passar på att göra lite reklam, riktat till er cheyer som tänker följa med..

Sen efteråt om det finns intresse så kan vi mötas upp och eventuellt grilla och snacka skit, om vädret tillåter! Annars blir det bara skitsnack och partaj, sen tar vi sikte mot lilla torg eller dylikt!

Jag-vill-bli-våt
1. henriksson.
2. izor
3.
4.
5.
osv...
Se nu till att skriva upp er!