Hejsan..
E det bara jag som tycker att det e lite tråkigt här inne?
Händer inte så mycket här som det gjorde förr.
Det e mest Onsdagsgazz, Torsdagsstunt och spekulationer..
Nä jag tycker det behövs lite roligare saker.
Inga nya filmer att vila ögonen på heller ju.
Inga fester, inga aktiviteter. Skyll inte på att ni har blivit gamla och inte orkar för det gör ni.
Jag som inte kan köra med och titta på ert stunt och vara med på körningarna vill ju kunna vila ögonen på något.
Snart måste jag till och med köra hem hojen från Oslo. Vintern kommer ju tidigare här.
Hösten har kommit och man sitter här lite mer än när det e väder till att köra hoj. Nu behövs det lite roligt att läsa.
Ska vi inte ha någon höstfest?
Ska det inte fixas någon bankörning med minimoto?
go-kart körningar?
meck-kvällar med öl och skitsnack?
jag e faktiskt nere ganska ofta, så något ska nog jag oxå fixa..
Hoppas ni har lite bättre väder hemma än vad det är här, och att ni kan köra hoj ett bra tag till. Inte direkt kul att köra hoj här, har inte ens hittat några fina vägar. (Saknar Skåne)
Ha det bra, Sabina
E det bara jag som tycker att det e lite tråkigt här inne?
Händer inte så mycket här som det gjorde förr.
Det e mest Onsdagsgazz, Torsdagsstunt och spekulationer..
Nä jag tycker det behövs lite roligare saker.
Inga nya filmer att vila ögonen på heller ju.
Inga fester, inga aktiviteter. Skyll inte på att ni har blivit gamla och inte orkar för det gör ni.

Jag som inte kan köra med och titta på ert stunt och vara med på körningarna vill ju kunna vila ögonen på något.
Snart måste jag till och med köra hem hojen från Oslo. Vintern kommer ju tidigare här.
Hösten har kommit och man sitter här lite mer än när det e väder till att köra hoj. Nu behövs det lite roligt att läsa.
Ska vi inte ha någon höstfest?
Ska det inte fixas någon bankörning med minimoto?
go-kart körningar?
meck-kvällar med öl och skitsnack?
jag e faktiskt nere ganska ofta, så något ska nog jag oxå fixa..
Hoppas ni har lite bättre väder hemma än vad det är här, och att ni kan köra hoj ett bra tag till. Inte direkt kul att köra hoj här, har inte ens hittat några fina vägar. (Saknar Skåne)
Ha det bra, Sabina