Rad 4:a på 125 kubik!

Fan jag älskar den! Coolt att han redan växlat upp i 4:an när den är i joggings-fart :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHH!!!!!! kan man annat än att älska den?!?!? skinnställ och allt!

VILL!!!! HA!!!!!!!

sen kan man ju slänga den motorn i en yamaha R125 ram, då har man verkligen en mini-R6!

Tänk er att man hör det där ljudet från en bit bort utan att se den. Sen kommer den där fram runt ett hörn... respekt :yoparty

Gamla gubbar som har hört moppen på avstånd, står beredda med käppar och knytna nävar, sen kommer den där fram :D Det skulle jag vilja se.

xD sjukt vad slö den är! trodde först nästan dom hade kört med en stor och lagt in ljudet xD

får mig att bara vilja slänga min encylindriga 125 kubikare!

får mig att ångra att jag hade en 2cyl V-motor i min 125a, hade varit fett om någon av de "stora" insåg detta och slängde i en radfyra i någon halvsportig 125a :yoparty

Min lät inte som en 125a iof. (tyckte jag då):rolleyes:

[YOUTUBE-ID]0sqaaVK4Z9c[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]5OdeJAx8c2A[/YOUTUBE-ID]

Edit: Bättre ljud i denna :)

[YOUTUBE-ID]6L3zXK3nL6E&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
får mig att ångra att jag hade en 2cyl V-motor i min 125a, hade varit fett om någon av de "stora" insåg detta och slängde i en radfyra i någon halvsportig 125a :yoparty

Min lät inte som en 125a iof. (tyckte jag då):rolleyes:

]

lät mycket mer än vad den gick förmodar jag? :rolleyes:

en mito med 34 häst e mer intressant även om de e encylindrigt o 2-takt :tummenupp

låter inte lika gött kanske.. men lite vrål finns där

http://www.youtube.com/watch?v=lZzmkD74VJk

Back