Racingolja hos Biltema

hmmm... vågar man lita på den då?? :gnissla
Man vill ju inte kasta svin till pärlan (omvänt ordspråk)
 
Jag är så dumsnål så jag vart sugen på att prova :va Men det kanske man ska ge fan i eller? Haveri på 12000 rpm på 6:an är inget att leka med.
 
Tycker INTE priset är något att bli imponerad av. Med lite letande kommer man ganska enkelt ner i dessa priser. De enda som behöver racing olja är vi som tävlar aktivt och att hitta rabbatter o dylikt är inte så svårt med tanke på den mängd vi gör av med. Jag köper ca 50 liter om året, betalar under 80:- litern för 5-50 helsyntet. Sen att betala 80:- litern för en olja som Biltema saluför, no way, maximalt 40:-.
 
Ducatiracer skrev:
:hördu Du :dummer vet att du skriver på en sida för sporthojar/motard va? :va
Håll dig till touringsajterna eller varför inte starta www.gubbhoj.bmw

:machinegu BMW :smasha

Nääee ingen sporthoj BMW? :rolleyes:
K12RS_Z8_M3.jpg


Ett touring järn till.
k1_l.jpg
 
Ducatiracer skrev:
:hördu Du :dummer vet att du skriver på en sida för sporthojar/motard va? :va
Håll dig till touringsajterna eller varför inte starta www.gubbhoj.bmw

:machinegu BMW :smasha
BMW R90S är i allra högsta grad en klassisk sporthoj. Kila nu iväg och läs på lite din trångsynta spagettiposör. :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top