Racinghistoria

Speedsoda

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
Nattsvart Racing Devil, förklädd cross.
Jag håller på med ett projekt i skolan, det är meningen att jag ska göra en powerpointpresentation om valfritt ämne men jag hittar inte en enda sida med lite bakgrund och historia om racing... Tänkte skriva om både RR, SM, Cross och enduro. Om ni vet någon bra sida med mycket information blir jag högst tacksam om ni slänger ut en länk! :tummenupp

Något jag kan rekomendera att ha som extra litteratur vid sidan av ditt PP projekt. Läste för länge sedan en berättelse om Racing med RD hojar. Tror det hette RD cup eller nått, alla fulknep, all mumbojumbo trimmning mm står skrivet. Leta efter den och känn insperationen.

Qwerty skrev:
Något jag kan rekomendera att ha som extra litteratur vid sidan av ditt PP projekt. Läste för länge sedan en berättelse om Racing med RD hojar. Tror det hette RD cup eller nått, alla fulknep, all mumbojumbo trimmning mm står skrivet. Leta efter den och känn insperationen.

Krümt! En bok om bara RD! Kanske ska skaffa sig en sån, låter onekligen lite intressant :tummenupp !

Ingen annan??

Speedsoda skrev:
Krümt! En bok om bara RD! Kanske ska skaffa sig en sån, låter onekligen lite intressant :tummenupp !

Ingen annan??

Ingen bok. En sida på nätet. Det är nog en av det bästa texter jag någonsin läst på internet.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN