Racingförare med extra delar

mr_redman

Kick it..
Gick med
11 May 2006
Hoj
GSXR 1000 -01
Jag vet att detta egentligen inte skall ligga i detta forumet.
Men för att säkert nå ut till dom det gäller så är jag tvungen att lägga denna tråd i racingforumet.

Jag är en kille med en GSXR 1000 -01 som ännu inte fått ut och åkt i år.
Jag köpte hojen i vintras och allt har jävlas med mig. Just nu så sitter jag i en taskig sits då jag har på alla de sätt försökt att få tag i en vattenpump.... eller egentligen axeln som går genom vattenpumpen. Ingen åf har denna hemma och dom vet inte när det kommer... lika gäller demonteringarna.

Så nu chansar jag att någon av ni racingfolk kanske kan ha något av detta till salu.

(jag missade förövrigt SMC:s broms och kurvkurs denna helg och det skulle bli min första erfarenhet av "bankörning") :fatta!

Snälla kan någon hjälpa mig??

// Andreas
mr_redman82@hotmail.com
073-9796218

beställ orginal så har du det på en vecka, och om inte så kan man sätta akut-order på det så har man den dagen efter istället =)

J.Andersson skrev:
2220591 beställ orginal så har du det på en vecka, och om inte så kan man sätta akut-order på det så har man den dagen efter istället =)

Jag har försökt att beställa orginal men ingen åf har de inne och deras leverantör har inte heller denna axel (känns dryg när jag har köpt allt annat till vattenpumpen) vill helst inte köpa en hel vattenpump för 3 loppor då. Är inte något fel på vattenpumpen heller utan det är bara axeln.

Hoppas fortfarande någon har en axel eller en hel vattenpump till ett okej pris :)

mr_redman skrev:
2220673 Jag har försökt att beställa orginal men ingen åf har de inne och deras leverantör har inte heller denna axel (känns dryg när jag har köpt allt annat till vattenpumpen) vill helst inte köpa en hel vattenpump för 3 loppor då. Är inte något fel på vattenpumpen heller utan det är bara axeln.

Hoppas fortfarande någon har en axel eller en hel vattenpump till ett okej pris :)
köp hela på demontering ring alla! om inte så blir det nog en orginal vettu. å tänk även på att sommaren snart är slut ;)

J.Andersson skrev:
2220679 köp hela på demontering ring alla! om inte så blir det nog en orginal vettu. å tänk även på att sommaren snart är slut ;)

Det är sant! Men det blir eko i min plånbok efter alla utlägg jag har gjort på den där hojen. Men jag håller hoppet uppe ett litet tag till :)

Med lite tur kanske det kommer en :angel och hjälper mig???

Och det gjorde det! :yoparty :Bugar

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back