Racing4fun.dk?

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Är det någon som har varit med på någon av deras många körningar på Knutstorp? Kör tydligen ganska så ofta där, heldagar á la Bike Events...

Vad tycker ni i så fall? Är det bra arrangemang? Att de är dyra vet jag redan, 1350 dkr e rätt saftigt, men vad gör man inte för att ha lite kul... :rolleyes:

Går det att komma dit och betala på plats som det (oftast) går med Bike Events? :confused:

Det är tydligen inte så många svenskar som brukar köra med dem, antagligen för att det kostar en del och att man sällan har koll på när de kör.

Per Gustafsson körde sist, för att testa däck eftersom sista kvällsträningen regnade bort. Jag och Granny var förbi och kollade lite och jag snackade (=försökte göra mig förstådd med min norrlandsdanska :näsblod ) med Rikke som är en av de ansvariga. Hon var schysst och berättade lite om krav och så. Det som är bra är att de godkänner banhojar!! :tummenupp Hon sa även att om det skulle vara problem med betalning över nätet, om man inte har dansk bet.service, så kan man maila och informera dem om det och det brukar vara ok att betala på plats.

Det negativa är definitivt priset och att man är definitiv minoritet som svensk :fyllisar men vill man gärna köra lite mer i år, så...

Jag har iaf nanmält mig till den 10:e september, som är deras sista körning för året!!! Så nu ska det köras! :banana

Fler svenskar :7peta kom igen nu då!!!

Det låter ju bra. Har mailat både till Rikke och Klavs, men de har ännu inte svarat. Både jag och farsan är sugna på att köra! Måste bara kolla hur vi kan lösa betalning...

Ses den 10:e om allt går som det ska! :banana

När jag pratade med Rikke så sa hon att det inte var några problem att betala på plats, så det är nog bara att anmäla er och sen invänta email svar ang betalning!

Vi ses!

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back