Racing skola på Hungaroring-Budapest

Kan man ha sin egen hoj??

Jag mailade dem precis om man kunde ha sin egen hoj & de svarade:

There is a track day or open day at the Hungaroring on the 7th or 8th of
October. The date has to be confirmed. I believe there may also be an
open day on the 14th October, but again I will need to confirm the date
for you.

These will be your last opportunities to ride the track this season. We
also don't allow people to use their own bikes at the school, so you
will need to attend a track day.

We offer a service / support workshop during track days which include
tyre changing facilities. We stock Michelin tyres only.

The following web site maybe able to help with dates and costs. It is in
Hungarian, but I am confident that if you drop them an email in English
they will be able to help. They are responsible for the organizing of
track days etc...

www.brorganisation.hu

I hope this information is of help to you.

Best regards

Max Bowen
International Business Manager
Hungaroring Motorsport Iskola
www.moto-ring.co.uk

avstånd?

Nån som vet hur långt det e mellan Budapest o banan?
Bästa & billigaste transportmedel??

tassen skrev:
Stora problem. Ukrainska maffian styr hela "tjejindustrin" i ungern, och taxiverksamheten. Bra koppling eller...
Gå på klubb, pröjsa 1000 spänn för en drink och en trolig nakendans i ett rum bakom baren. sen till hotel snabbt 1500 .- spänn till....
Klart tjejerna tillhör väl världens vackraste, ingen tvekan. Men man kan träffa dom lite varstans i stan. tips är i så fall att ragga lite i hotel reseptionen och be dom visa stan å så.
Lite mer kompisar till dom dyker upp, lite mer klubbar å så...vips är du som svensk hög valuta ,långt mer än tyskar å odrägliga engländer.
Du kan välja vilken du vill om du sköter dina kort rätt,,ungerska tjejer gillar att bli uppvaktade av gentlemän, dvs ni så vaknar du med ett leende på läpparna och plånboken orörd.
Lite finess och lite humor, topp du har lyckats få med dig en ungerska hem till sverige ....gratis.
Hon gör allt för dig, du är hennes man.
Du gör allt för henne, pedistaldrottningen tar hand om all markservice medans du sedan är ute och stuntar med kompisarna..bara du är henne trogen och ger henne de för naturen krävande kraven....dom är jävligt energiska ....lovar
Blev lite off topic, men bara så ni vet.....lycka till.

:rofl :rofl :rofl Grabben som vet vad han snackar om!! mowhahahahha

Så du brukar göra så när du ska fixa flickvänner lr?

ska jag skratta eller gråta?

varför visar man reklampelare med halvnakna tjejer när det är tvättmaskiner man säljer? varför måste ni haka på och visa att ni också betraktar tjejer (näe, kvinnor!) som objekt? är ni allihopa såna som ofredar tjejer i tunnelbanan?

fan SKÄPR ER!

maxximus skrev:
Nån som vet hur långt det e mellan Budapest o banan?
Bästa & billigaste transportmedel??
Avstånd till banan fr Budapest är 1.7 mil.
Men bokar du en kurs då hämtas du på hotellet, du behöver inte ta dig själv till banan, det ingår.

maxximus skrev:
Jag mailade dem precis om man kunde ha sin egen hoj & de svarade:

There is a track day or open day at the Hungaroring on the 7th or 8th of
October. The date has to be confirmed. I believe there may also be an
open day on the 14th October, but again I will need to confirm the date
for you.

These will be your last opportunities to ride the track this season. We
also don't allow people to use their own bikes at the school, so you
will need to attend a track day.

We offer a service / support workshop during track days which include
tyre changing facilities. We stock Michelin tyres only.

The following web site maybe able to help with dates and costs. It is in
Hungarian, but I am confident that if you drop them an email in English
they will be able to help. They are responsible for the organizing of
track days etc...

www.brorganisation.hu

I hope this information is of help to you.

Best regards

Max Bowen
International Business Manager
Hungaroring Motorsport Iskola
www.moto-ring.co.uk
Jag fick reda på idag att han har fått ihop ett gäng till en extra 2 dagars kurs den 12/10 och 13/10, där han har några platser över. Om nån skulle vara intresserad så kan ni kontakta skolan o ställa frågan. Det här datumet blev klart idag.

anja skrev:

varför visar man reklampelare med halvnakna tjejer när det är tvättmaskiner man säljer? varför måste ni haka på och visa att ni också betraktar tjejer (näe, kvinnor!) som objekt? är ni allihopa såna som ofredar tjejer i tunnelbanan?

fan SKÄPR ER!
Är det inte lite väl långt mellan att beundra kvinnokroppar och ofreda kvinnor i tunnelbanan? Skärpning nu flickan.

Långa farbron skrev:
Men jag kan hålla med om att det kan upplevas lite oseriöst att slänga upp halvnakna kvinnor som "reklampelar" på första sidan.

Detta är Ungern o Budapest, inte Sverige där det snart anses vara fult att kolla på snygga tjejer. Budapest är som de flesta vet Europas porr huvudstad :tuttar :banana '
Är själv ungrare fast född här i Gbg.
Var väldigt nära att köra där en dag men kunde inte stanna en vecka till :(

Min avatar är för övrigt är tagen vid Hungaroring med en söt ungerska jämte mig, nåt för intresse klubben att anteckna :hihi

Last edited:
gixxer_chrille skrev:
Detta är Ungern o Budapest, inte Sverige där det snart anses vara fult att kolla på snygga tjejer. Budapest är som de flesta vet Europas porr huvudstad :tuttar :banana '

Min avatar är för övrigt är tagen vid Hungaroring med en söt ungerska jämte mig, nåt för intresse klubben att anteckna :hihi

Jag kollar gärna ,missförstå mig inte :)

Tycker personligen att det verkar intressant åkning och har lurat den senaste tiden på om man inte skulle dra ner till sommaren.

Efter att ha bott i tyskland så är jag välbekant med hur det funkar.Men det är inte alla som är vana vid menatliteten.

Anja:
Vi har ingen tunnelbana i Göteborg.

anja skrev:

fan SKÄPR ER!

Jag köper hellre en tvättmaskin som har en snygg tjej med än en som står i en öken och inte visar något..... :7peta

Ps--finns ingen T-bana i Uppsala...."klotter grotta" tror jag det kallas också

Last edited:
gixxer_chrille skrev:

Tjena, en ungrare till...kul...heter inte tjejen där Erzébeth,? tror hon jobbar på banan med catering. :tummenupp

vinter banåkning i Spanien?

Hallo gubbar. Vad sägs om en vintersemester i sydspanien?
Killen som äger Motor Racing skolan på Hungaqroring har chartrat Cartagena banan för 4 hela dagar. Han tar ner 25 st GSXR600 hojar, alla 2003 årsmodeller.
Han gör två grupper, den ena gruppen åker bana 21 och 23 febrari och den andra gruppen åker 22 och 24 februari, så får man en vilodag emellan bandagarna.
I priset ingår hojen och maten och dem 2 bandagarna.
Priset är 1000 €uro
Flyget tillkommer, men jag tror det finns flera lågprisbolag som flyger till Spanien
Ägaren är en fd roadracingmästare Attila Szabo. Ni kan ställa frågor på engelska till honom samt om det är nån som vill anmäla sig kan man oxå göre det till honom:
info@motoring.hu och sales@motoring.hu
maila till båda adressen för jag vet inte vilket han läser

Jag är också Ungrare kan man säga. :tummenupp Frågade de andra barnen er också om ni var från ugnen? Allvarligt. :D

tittade runt lite men hittade ingen riktig info om åldrar, erfarenheter som kan tänkas vara nödvändiga osv.. någon som vet om jag som helt oerfaren ban-racer kan åka ner och köra???

putteb skrev:
tittade runt lite men hittade ingen riktig info om åldrar, erfarenheter som kan tänkas vara nödvändiga osv.. någon som vet om jag som helt oerfaren ban-racer kan åka ner och köra???
Han som ordnar det hela har många racingkurser, så det är rätt kille att lära ifrån. Maila till honom, kan jag tänka mig att alla kan lära av honom och ta några runda med honom kostar inget extra, och alla hans tips ingår oxå

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti