Startade förra året en projekttråd i hojbyggen för att mitt bygge skulle bli en alltiallo hoj men vem försöker jag lura? Det är ju en fighter jag ska ha! 
Då jag har kört ca 100mil max i år så känner jag att jag kan lika gärna skruva isär den nu så är den garanterat klar till våren. (de som följt tidigare projekt får mer än gärna skratta
)
Håller på att riva ner det mesta nu. Motor skall gås igenom i vinter, kanske kommer några modifieringar vem vet.
Saker jag har/beställt:
Bakdel
Lampa
Krona
Styre
Yoshi grenrör
Ska beställa/letar
Hugger i kolfiber
Eloxerade skruvar till motorkåpor och tanklock. (röda)
Luftbox i kolfiber
broms- och kopplingshandtag
Bromsslangar
Ev bromsok
Fotpinnar
Skall bygga
Bakram
Framskärm
Ljuddämpare
Angående luftbox, är det någon som vet om man kan få tag på en överdel av luftboxen också? Har hittat botten men letar överdel.
Skruvar har jag hittat också, tastynuts tror jag de heter men har hört väldigt blandade åsikter om dem. Tappar eloxering väldigt lätt. Någon som vet?
Håller på med en skiss på hur jag har tänkt mig men är ju ingen expert precis, knappt jag ens kan klassas som amatör men skall göra mitt bästa för att ni skall veta lite hur jag tänkt mig. Skall försöka uppdatera med bilder så ofta jag kan.
Bilden är från förra året men står i samma skick just nu.

Då jag har kört ca 100mil max i år så känner jag att jag kan lika gärna skruva isär den nu så är den garanterat klar till våren. (de som följt tidigare projekt får mer än gärna skratta

Håller på att riva ner det mesta nu. Motor skall gås igenom i vinter, kanske kommer några modifieringar vem vet.
Saker jag har/beställt:
Bakdel
Lampa
Krona
Styre
Yoshi grenrör
Ska beställa/letar
Hugger i kolfiber
Eloxerade skruvar till motorkåpor och tanklock. (röda)
Luftbox i kolfiber
broms- och kopplingshandtag
Bromsslangar
Ev bromsok
Fotpinnar
Skall bygga
Bakram
Framskärm
Ljuddämpare
Angående luftbox, är det någon som vet om man kan få tag på en överdel av luftboxen också? Har hittat botten men letar överdel.
Skruvar har jag hittat också, tastynuts tror jag de heter men har hört väldigt blandade åsikter om dem. Tappar eloxering väldigt lätt. Någon som vet?
Håller på med en skiss på hur jag har tänkt mig men är ju ingen expert precis, knappt jag ens kan klassas som amatör men skall göra mitt bästa för att ni skall veta lite hur jag tänkt mig. Skall försöka uppdatera med bilder så ofta jag kan.
Bilden är från förra året men står i samma skick just nu.