Racetrack Rijeka

Brisse

www.TB.Racing.dk
Gick med
6 Jan 2004
Ort
Bornholm - Danmark
Hoj
R1-05. NR 71 DK Superbike
Jeg skal ned og køre noget forårstræning i Kroatien, på " Automotodrom Grobnik" i Rijeka.
Er der nogen af jer der har kørt på banen dernede, jeg kunne godt bruge lidt "pointers" angående gearing på min R6.
Jeg er lidt "lost" , da jeg ikke har kørt på den endnu, købte den i efteråret.
 
Förra året funkade 14-48 strålande :tummenupp
Riktigt go bana, men lite hal/grov asfalt och korta avåkningszoner.
Största + = Läget vid havet och folket!
Största - = "Ståtoa" (hål i golvet) utan papper eller låshake på dörren...
HA SKOJ!! :banana

Brisse skrev:
Jeg skal ned og køre noget forårstræning i Kroatien, på " Automotodrom Grobnik" i Rijeka.
Er der nogen af jer der har kørt på banen dernede, jeg kunne godt bruge lidt "pointers" angående gearing på min R6.
Jeg er lidt "lost" , da jeg ikke har kørt på den endnu, købte den i efteråret.
 
Quitte, tak for svaret. Jeg glæder mig også meget til at komme derned :D
14-48, er det ikke lidt lavt til sådan en stor bane, løber man ikke tør for omdrejninger på langsiden?
Jeg har sat en gearing på der hedder 16-48, men det er jo så helt ad helvete til :kocko
tak igen, har du andre brugbare oplysninger så kom med dem :Bugar
Nu vil jeg gå ud og ændre gearing :tummenupp
 
16-48 är ju std, och jag kan inte förstå hur lilla Rsexan går då... :va
Det är en ganska stor men smal bana. Längsta rakan är start/mål som börjar uppför, på slutet går det liiite utför (och på bakhjulet). Strax före broms såg jag 284km/h på mätaren (felvisning pga ändrad primär), då slog ALDRIG varvstoppen in, även om det måste varit riktigt nära. Vill man inte varva fullt så mkt kan du gå ned någon kugg bak, men då kan det bli fel på andra ställen av banan.
Märk väl att jag kör STD-motor. Så med mer pulver kan det bli för lågt drevat.

Fan vad jag längtar tillbaks när jag skriver om det :D :tummenupp

Brisse skrev:
Quitte, tak for svaret. Jeg glæder mig også meget til at komme derned :D
14-48, er det ikke lidt lavt til sådan en stor bane, løber man ikke tør for omdrejninger på langsiden?
Jeg har sat en gearing på der hedder 16-48, men det er jo så helt ad helvete til :kocko
tak igen, har du andre brugbare oplysninger så kom med dem :Bugar
Nu vil jeg gå ud og ændre gearing :tummenupp
 
tak igen, jeg har en jansberg tunet motor i cyklen, 113-114 hk.
det kan være jeg skal starte med en 15-48 gearing, og se hvordan det passer.

Tak for infoen, hold kæft hvor jeg glæder mig :yoparty :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top