Raceställ

marcus nilsson

Sommaren är här
Gick med
22 Jun 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 640 sm, kinaminimoto
Tänkte eventuellt köpa nytt ställ tänkte lägga max 10 000 nån som har nåt förslag på eller erfarenheter att dela med sig av? Eller kanske nåt beg att sälja, jag har stl 48. Vill ha ett som är smidigt med bra skydd, puckel mm.

Nån som vet hur bering eller arlen ness ställen är?
 
marcus nilsson skrev:
Tänkte eventuellt köpa nytt ställ tänkte lägga max 10 000 nån som har nåt förslag på eller erfarenheter att dela med sig av? Eller kanske nåt beg att sälja, jag har stl 48. Vill ha ett som är smidigt med bra skydd, puckel mm.

Nån som vet hur bering eller arlen ness ställen är?

10000 behöver du inte lägga, du är ju snart RR-förare och inte korvmojsposör.

Kolla tidigare trådar ang RST skinnställ.
 
Jo jag vet men det är dåligt med schyssta ställ i forumet speciellt i min stl, har kollat blocket me men det ser dåligt ut där me.

Chris Ash skrev:
10000 behöver du inte lägga, du är ju snart RR-förare och inte korvmojsposör.

Kolla tidigare trådar ang RST skinnställ.
 
marcus nilsson skrev:
Jo jag vet men det är dåligt med schyssta ställ i forumet speciellt i min stl, har kollat blocket me men det ser dåligt ut där me.

Skicka ett PM till R2 här på forumet. Han säljer skinnställ av märket RST till mycket förmånliga priser om duska köra RR.
 
Någon som kan langa upp ett ställ med högre ballfaktor?
 

Bifogat

  • blastcaliver2evo/b.jpg
    blastcaliver2evo/b.jpg
    23.7 KB · Visningar: 116
  • blastcaliver2evo.jpg
    blastcaliver2evo.jpg
    29.3 KB · Visningar: 131
Last edited:
Dom ställen ligger väl prismässigt på nånstans runt 18.000:- till vanligt folk?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top