Racerapport Torpet. Eller, Varför får inte jag någon information???

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Asså vaffan e detta alltså??!!?? Vafför får jag ingen information? Först såger domm att mann inte får ha kvickshiffter och så sedan får mann ha det! Och helt plötsligt visar det sig att man FÅR köra utan främre drevskydd när det tidigare varit nackskått DIRECKT om man varit utan det! Här tappade jag flera sekunder på varvett vettu!
Men det värsta va att ingen talat om för mig att det slutat regna! Här kör man med värsta regn settoppen efter fredagens skyfall, och så för man först på söndag eftermiddag reda på att det INTE var wet race!!!

Vafför får inte jag någon information??? Vad gör tävlingsledningen om dagarna? Fikar och äter bullar???
Inte konstigt det går sakta när man inte får någon information!!!:huvet

Ett inlägg fyllt av stavfel & hybris gör dig inte snabbare käre Mozz, se till att styra upp cirkusen nu på Falken, annars kommer jag och mekar åt dig...

Asså vaffan e detta alltså??!!?? Vafför får jag ingen information? Först såger domm att mann inte får ha kvickshiffter och så sedan får mann ha det! Och helt plötsligt visar det sig att man FÅR köra utan främre drevskydd när det tidigare varit nackskått DIRECKT om man varit utan det! Här tappade jag flera sekunder på varvett vettu!
Men det värsta va att ingen talat om för mig att det slutat regna! Här kör man med värsta regn settoppen efter fredagens skyfall, och så för man först på söndag eftermiddag reda på att det INTE var wet race!!!

Vafför får inte jag någon information??? Vad gör tävlingsledningen om dagarna? Fikar och äter bullar???
Inte konstigt det går sakta när man inte får någon information!!!:huvet

O vaffö fikk mann inte veta att det va 15 varrv???? Jag tannkade juh för 10!

ECKSACKT! Ingen jevla informaschon!:mad: Jävla SVEMO!
Trist moss med allt strul men håll med om att Ondskans Axelmakter nått ytterligare en dimension. Fatah, Hisbollah, Nordkorea, Syrien, Iran och Svemo.

Känns skönt osvenskt och ortodox :)

Last edited:
Fanns det inget upptorkandekapitel på skivan?

Just det!Det var därför det gick så jävla långsamt!!! Jag kunde ju inte titta på skivan "The secrets of roadracing" eller vaffan den hette! Skivan var "fel region" eller någonting....:mad:

Tack för presenten Oscar! Får jobba på att se den på något annat sätt!!

Just det!Det var därför det gick så jävla långsamt!!! Jag kunde ju inte titta på skivan "The secrets of roadracing" eller vaffan den hette! Skivan var "fel region" eller någonting....:mad:

Tack för presenten Oscar! Får jobba på att se den på något annat sätt!!

Den är inte fel region. Din spelare däremot är helkass! :)

Du börjar bli gammal och Mossig, men du får se det ur den positiva sidan. Dom här ynglingarna är farligt snabba och lyckligt ovetande om sin odödlighet.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT