Racerapport Team Borelia #12 ERF Falken

Lite bonusmaterial då, Faster Fredrik försöker knycka BLR:s fina bumse i kvalet, jag är trött på Jorpes ratbike klagade kvaldemonen.

Bifogat

• DSCN8725.jpg
    DSCN8725.jpg
    157.9 KB · Visningar: 137
Den duktige Danske mekanikern Peter Marcussen mös i boxen i gott sällskap, han gjorde bra ifrån sig på ERF sprint.

Bifogat

• DSCN8745.jpg
    DSCN8745.jpg
    241 KB · Visningar: 83
Gubbdagis eller vanligt dagis, det spelar ingen roll, alla hade lika roligt.

Bifogat

• DSCN8754.jpg
    DSCN8754.jpg
    172.1 KB · Visningar: 106
  • DSCN8756.jpg
    DSCN8756.jpg
    208.5 KB · Visningar: 97
Är man inte snabb så får man vara störst i depån istället sa Humlan.

Bifogat

• DSCN8817.jpg
    DSCN8817.jpg
    130.8 KB · Visningar: 143
Faster Fredrik uppskattade inte riktigt vår nyinköpta depåskylt.

Bifogat

• DSCN8833.jpg
    DSCN8833.jpg
    222.3 KB · Visningar: 158
Okej den bistra sanningen då, eftersom vi handplockat dom tre förarna med manus från Big Brother så har vi tre helt olika personligheter.

Jorpes är extremt opålitlig när det gäller logistik, dock är han snabb som satan när han vill.

Faster Fredrik är perfektionist och försöker styra upp i kaoset, dock utan större framgång, kvaldemon utan nåd.

Don Q är i detta team den som är mest normal, att han står ut med dessa herrar är ett mirakel, men han slipper ju Humlans surr, Don Q är stabil och har låg vurpstatestik.

Så här såg det ut innan jag styrde upp gruppfotot.

Bifogat

• DSCN8835.jpg
    DSCN8835.jpg
    194.2 KB · Visningar: 180
Du har missat att berätta om erat perfekta förarbyte, när ena föraren skulle hoppa på och karatesparkade ur kedjesmörjningen ur din hand och du sprang förvirrat runt för att se vart burken landat :). Där försvann 10 sek till... ;)

Du har missat att berätta om erat perfekta förarbyte, när ena föraren skulle hoppa på och karatesparkade ur kedjesmörjningen ur din hand och du sprang förvirrat runt för att se vart burken landat :). Där försvann 10 sek till... ;)
Hahaha jag har fortfarande ont i handen :D

Kul läsning!Du kanske skulle börja extra knäcka hos Rachid::hihi
Hahaha Ratshit hoppar på kryckor nu, att han aldrig lär sig!!!

Last edited:
Hahaha jag har fortfarande ont i handen :D

Hahaha Ratshit hoppar på kryckor nu, att han aldrig lär sig!!!

Kul läsning!

Bra att Rashid har stukat sig lite, så han gör det han gör bäst, skriver på Highsider.se:) ( för där händer inte mycket nuförtiden ) :gnissla

Fin rapport i världsklass. Vår självutnämnde teamchef var på ett strålande humör, sannolikt därför han veckan innan varit i Fukushima (där det strålar).
Efter alla dessa år med osämja och hat mot varandra har vi nu äntligen funnit receptet till vänskap och mys i teamet.

Troligen var dock detta en engångsföreteelse, det blir väl kaos och skällning som vanligt på Man-Torpet 30 September.

:gnissla

Fin rapport i världsklass. Vår självutnämnde teamchef var på ett strålande humör, sannolikt därför han veckan innan varit i Fukushima (där det strålar).

Jag noterade också att han var på ett VÄLDIGT annorlunda sätt, jättetrevlig och bjöd på bullar och grejor!:tummenupp Är han kär eller?

http://www.youtube.com/watch?v=nvIjVuWgARk&feature=player_embedded#at=94

10.50 till 11.30 i denna... är det team Borelia på träningsläger??? Inför starten i Bol'dor?

Last edited:
Jag noterade också att han var på ett VÄLDIGT annorlunda sätt, jättetrevlig och bjöd på bullar och grejor!:tummenupp Är han kär eller?

10.50 till 11.30 i denna... är det team Borelia på träningsläger??? Inför starten i Bol'dor?

Jag ville visa att vi inte hänger läpp för att det kinkar lite, vi hade jäteroligt och du gör ett görfint jobb vid räcket Mozz.

Vårt Franska TR läger blev ett fiasko, men vi hade iaf tur med vädret.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon