Racerapport Sviestad (mer krasch än race dock)

sege skrev:
Nah, 59or hade nog kommit under rejset om jag hade lyckats hålla mig på hjulen så nu blev kvaltiden 1.00,4 bästa tid för helgen.
Nog??? :hihi
Men vad händer nu?? Helt plötsligt så känner jag mig lättare än någonsin, som om en tung börda lyfts från mina axlar (och allra mest från högerhanden!). Jaaaaa! Det var ju Sviestadsförbannelsen som har hittat ett nytt värddjur, efter alla dessa år är jag äntligen fri! :banana :banana :banana :banana :banana
Nu kommer 59'orna, 58'orna och t.o.m 57'orna att rulla på i en sjuk och extremt jämn takt för så är det skrivet!
Du däremot är dömd till att harva på extremt låga 1.00.xx i evighet... :fyllisar
I feel good, nanananananana!
(Get well så får du visa spår på Åsen, hatbanan!!)

Värdelöst att du kraschar typ hela tiden. Men du är min favvo ändå för du gjorde så att jag kunde få köra min tävling! Krya på dig nu!

Bikerbitch skrev:
Värdelöst att du kraschar typ hela tiden. Men du är min favvo ändå för du gjorde så att jag kunde få köra min tävling! Krya på dig nu!

Vadå hela tiden? Före den här helgen hade jag faktiskt ett bra facit. Nu är det dock klart sämre. :D

sege skrev:
Fellåt fan hillvätä, varför tror du jag körde mig rakt ut i gräset för? Tippa mig sist nästa gång, du ger mig bara magsår. :4skrika
Sorry. Det är inte masgår - det är talang. (mår du bättre nu?) :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...