Racerapport knutstorp SM

oscar skrev:
2374499 Klart du ska köra de sista två, det lär ju regna då! :D
Gelleråsen är uteslutet, jag är för långsam där. Falkenberg kanske, om jag har ekonomi för det. Borde räcka med en seger till för att ta hem hela serien:D

Strider skrev:
2374561 Kan någon vänlig moderator vara snäll o på flytta den här tråden. Den ligger i fel forum, den skall ligga i ett A-förarforum istället.
Jag har fortfarande b-licens:mad:
Jag är ju gammal, fet och talanglös:tungan

Nr:18 skrev:
2374517 Gelleråsen är uteslutet, jag är för långsam där. Falkenberg kanske, om jag har ekonomi för det. Borde räcka med en seger till för att ta hem hela serien:D
Grattis men nu kommer du inte undan uppklassningen, dina dagar som B-förare är räknade.

Snyggt kört. :tummenupp
Försökte haka på när du svissade förbi. Inte för att det lyckades, med det gjorde att jag fick rygg ett varv eller två och därmed höjde mitt eget tempo och kunde köra ifrån dom bakom och även ikapp en av dom som i början av rejset körde ifrån mig. Tackar för det :)
Grattis till 2 platsen. Själv fick jag nöjja mig med 4e.

Eskilsson skrev:
2375770 Snyggt kört. :tummenupp
Försökte haka på när du svissade förbi. Inte för att det lyckades, med det gjorde att jag fick rygg ett varv eller två och därmed höjde mitt eget tempo och kunde köra ifrån dom bakom och även ikapp en av dom som i början av rejset körde ifrån mig. Tackar för det :)
Grattis till 2 platsen. Själv fick jag nöjja mig med 4e.
Varsågodast:)
Var det du som stog i första led? Vilket nummer på hojen?

Nr:18 skrev:
2376014 Varsågodast:)
Var det du som stog i första led? Vilket nummer på hojen?

Nehe. jag stod i 4e led. på 11e kvalplats. Men jag fick en grym start.
Hade nummer 11 på min gammelgixxer.

Back