Racerapport Gelleråsen Team Xenomorf!

Återigen en mästerlig racerapport!! Alltid skitkul att läsa vad som hände 50 meter bort...
 
Japp. Håller med. Bra rapport!

Kul att få reda på varför du körde så mycket bättre efter uppehållet. Helt plötsligt så såg du grym ut på banan. Det var en märkbar skillnad jämfört med första delen av loppet. :tummenupp

Man får tacka för att du underhållit oss i publiken under året med fin körning. Väntar med intresse fram mot nästa år.
 
...avslagen och inte riktigt motiverad...."

Har du fått Jallesjukan? :D

Kunglig rapport som vanligt! :tummenupp

//Jalle - nu med 4 cylindrar
 
Fem styren är betyget på din rapport :tummenupp Nästa gång så kommer jag och peppar dig.
 
japp,kul att läsa vad mycket trevligt man jkan göra för chiefen.
fler hyss lovas nästa säsong.
tror det var min tvångsbantning som gjorde att han körde fortare...
 
heh, om det bara var en bråkdel så roligt som du beskriver så har alla (mig inräknad) missat något
kul med uppryckningen
 
Ett tag var jag rädd att det var jag som skrämt både dig och herr Adrian såpass att ni inte vågade komma i mål på framskjutna placeringar p.g.a mina antastningar, men jag fick ju nästan ett tack där i rapporten, så jag antar att ni överlever utan större men. Märkligt att du vågade ge bort två öl till en kvinna som redan druckit en kvarting Bacardi, en starkbärs och en sexa whisky. Men tack så hjärtligt för dem. De kittlade dödsskönt i kistan!

Du vet själv vad du ska förbättra till nästa år. Jag tror att du är den handlingskraftige man du verkar vara, och med all planering och statistik som du genomfört under året kan det knappast vara några problem. Ta nu inte detta som ett hot: vi ses i depån! :hej
 
Man tacker!

För all uppmuntran, jag tror att jag kan köra fort (när jag vill). Nu skall jag bara göra det också.. :crash

Vi får la se nästa år.....

Fler och utförligare rapporter kommer!

Tack alla för i år och lycka till med vad ni än skall göra!

:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top