Racerapport från Falkenberg!

• Thread starter Thread starter RJ
  • Start date Start date
Grattis till 6:e platsen och snabbaste tid!

Vad kommer du att köra nästa sommar?

Grattis! :tummenupp

grymt imponerad av snabbaste varvet med tanke på historiken du har från den bannan (eller kanske rättare sagt "inte har")

Skit Bra RJ!!! Fasen va roligt att läsa om dina äventyr på bana! Uppskattas mycket av en Östersundare som jag! :-)

Tack för alla gratulationer och kul att ni vill läsa det som skrivs! :tummenupp
Tycker ni skall gratta Honken och obruT också för utan deras hjäp hade det aldrig gått så här bra! :)

Sedan skall jag dra en sak till som hände som inte riktigt fick plats i racerapporten. När hojen skulle besiktas på fredagskväll så tyckte besiktningsgubben att oljekylaren skulle najas. Dra ett slangklammer runt och naja tyckte han. Ingen har tidigare påpekat detta så jag har aldrig najat denna detalj tidigare. Slangklammer är ingenting som ingår i min verktygslåda så eftersom vi ändå skulle åka till en mack och tanka kunde vi ju fråga där. Inne på macken (Preem) som låg granne med gyllene måsen (Mc Donalds) så fanns 10 olika sorters bullar och fem varianter av korv men vi hittade inget vettigt att använda till hojen. När jag skulle betala bensinen så frågade jag killen i kassan efter slangklammer men visste att han skulle säga att det inte fanns. Bakom mig i kön står en som vanligtvis jobbar på Mc Donalds och säger att vi har nog slangklammer! :)
Något förvånad följer jag och Honken med och får tre olika slangklammer! :yoparty Nu behövde vi aldrig använda dessa då det visade sig att ett hål var förborrat så vi kunde naja oljekylaren i den. Tänk på det nästa gång ni behöver ett kedjelås t.ex det kan finnas på Mc Donalds... :yoparty

Ja själklart ska vi se till att dom får sin del av hyllningen!! Det måste ju va skoj att ha med dessa två trevliga "pojkar" på resorna som fixar till hojjen då bra åt dig !! :pannkyss

Din rapport verkar onekligen ha varit populär. Hemsidan slog nytt rekord igår på antal unika besökare under en dag, 524st!

Din rapport har lästs 578ggr nu under ett dygn :tummenupp

Din rapport verkar onekligen ha varit populär. Hemsidan slog nytt rekord igår på antal unika besökare under en dag, 524st!

Din rapport har lästs 578ggr nu under ett dygn :tummenupp
Kul! :tummenupp
Kanske skall sluta köra och bara skriva, tror jag kan bli riktigt vass bakom tangetbordet...
Hoppas bara någon eventuell sponsor läser rapporterna och vill sponsra! :)

Sattsa på sponsring av brigestonedäck till att börja med!! Det skulle väll inte va helt fel?

Sattsa på sponsring av brigestonedäck till att börja med!! Det skulle väll inte va helt fel?

den får man hoppas på:tummenupp

jobbigt när man "inte" har nått val på däck (j*kla smhi)

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!