SuperSport skrev:Varför inte en variant på din färgsättning? Byt det gula mot kwaka-grönt![]()
tror jag hade blivit riktigt jävla coolt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SuperSport skrev:Varför inte en variant på din färgsättning? Byt det gula mot kwaka-grönt![]()
Hm... när jag skrev din färgsättning så menade jag dina hojar.Swedie skrev:På min dator är första bilden jag la upp svart. Sen är den andra Grön. Definitivt grön. hmmm.. stränge.
No1 skrev:E det inte Sweeeeeedie som är ute och går...![]()
Patrik,
SWT Racing...
No1 skrev:Halkade in på ett bananskal då jag gillar den nya looken på "mannen" i husets nya moppe, sorry...![]()
Sitter just nu ned och har årets värsta klåda över hela kroppen efter att ha kapat i kolfiber och därefter gjort det extrema misstaget att duscha i VARMT vatten efter- duscha ALDRIG i varmt vatten efter att ha slipat glasfiber eller kolfiber då alla porer öppnar sig med jorden klåda som följd, duscha kallt...![]()
Patrik,
SWT Racing...
var jag extremt noga med att använda handskar, men fick ändån en massa kli. Lider med dig *klia klia*Swedie skrev:Här är den i en annan sorts färgläggning. Mer lik mina racehojar.
Ball![]()
Swedie skrev:Här är den i en annan sorts färgläggning. Mer lik mina racehojar.
Ball![]()
Perfekt, bara att sätta gång med färgsprutanSwedie skrev:Här är den i en annan sorts färgläggning. Mer lik mina racehojar.
Ball![]()
No1 skrev:E det inte Sweeeeeedie som är ute och går...![]()
Patrik,
SWT Racing...
Såja, nu börjar det se braut. Nu syns det vilket Team den tillhörSwedie skrev:Här är den i en annan sorts färgläggning. Mer lik mina racehojar.
Ball![]()
millemannen skrev:Ser bra ut.. Nästa år kommer det gå fort ska du se...![]()
Swedie skrev:Vad tycksDen är nu klar utöver en möjlig förändring i färg.

Jonathan skrev:Men du har som så många andra inte riktigt lyckats med att passa in bakdelen mot tanken
Swedie skrev:Du menar att jag ska glasfibra till en del som täcker över tanken? onödigt.
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife