Racekurs

Nagy

www.smcskane.com BKK
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
R6a
Varför finns det inte några bandagar för licensierade förare med instruktörer från Svenska Roadracing Eliten? Detta så att man kan få lite proffsiga tips för att komma framåt och sänka sina tider. BE brukar ju ha en del hyfsade instruktörer men oftast inte i licensgruppen, varför? Tror inte att de som kör i licensgruppen känner sig fulländade eller? Ngn som känner till ngn bra racekurs utomlands? :squid

det finns det. kolla här:

sweden7.jpg

www.superbikeschool.co.uk

tyvärr så kommer de inte till anderstorp i år. Men du kan alltid köpa boken, jag har båda hemma och rekommenderar dem starkt. Författaren går igenom allt, vad jag vet iaf...

Nä DVD:n har jag aldrig sett förr. Jag menade ToW 1 och 2 och the physichs of superbike handling eller nåt i den stilen, samma författare.
edit: Soft sience var det ja :rolleyes:

trevligt!! Då ska här beställas!!! :tummenupp

det är inte så att böckerna gör över varann då? eftersom jag redan har twist of the wrist I & II.

Asylum_Nakaza skrev:
trevligt!! Då ska här beställas!!! :tummenupp

det är inte så att böckerna gör över varann då? eftersom jag redan har twist of the wrist I & II.
Hmmm lite kanske. Dom som ger mest enligt mitt tycke är soft science och ToW II ettan är sådär, lite flummig. Tolka inte allt i boken som absoluta sanningar bara, tog mig nästan en säsong att få ordning på hojåkandet igen efter att ha läst dessa under vintern. Alldeles förmycket teorier i bakhuvet, glöm inte bort att mycket av hojåkning är känsla och instinkt också.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph