Racehouse

McRae

Radical Riders
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Trelleborg
Hoj
KTM 625 SMC -04
Köpte en kina mini från w-motoracing..
Har endast kört 1 gång i vinter..
Är det nåt folk som kör med kinamoppar på Racehouse på söndagarna?
 
McRae skrev:
Köpte en kina mini från w-motoracing..
Har endast kört 1 gång i vinter..
Är det nåt folk som kör med kinamoppar på Racehouse på söndagarna?

Ja det är ganska många... vet inte exakt med jag skulle gissa på 5-6 st om det räcker
 
Ja, fast det är ganska få som kör dom där långsamma prylarna. Men jag är en av dom som brukar vara i vägen...
Det är bara o dyka upp, det hade varit trevligt om det var mer än jag som är i vägen :D
 
Klart du ska komma och köra, det behövs mera soyaräcers på banan :tummenupp
 
Ingen aning. Är det lönt, den banan är väl rätt mkt större?
Sen drar ju MC säsongen igår också o då tar väl den stora maskinen över...
 
CorbenDallas skrev:
Ingen aning. Är det lönt, den banan är väl rätt mkt större?
Sen drar ju MC säsongen igår också o då tar väl den stora maskinen över...

Jag vet inte faktiskt! Asså dom kommer ju ha ännu mindre chans mot de italiska hojjarna där men om det är många som kör med kina hojjarn kan ni nog få det riktigt kul! Men det bästa med lockarp är att det kostar 1000 kr för en säsong och då får man kör 2 ggr i veckan tis: 17-21 och lör: 11-15... då får man köra hur mycket man vill nu när supermotard inte är med och delar på tiden! :tummenupp
 
Då ska jag försöka titta ner på söndag..
Man måste ha sådan olja som ej ryker så jävla mycket, rätt?
Blir till o köpa sådan iaf..
 
McRae skrev:
Då ska jag försöka titta ner på söndag..
Man måste ha sådan olja som ej ryker så jävla mycket, rätt?
Blir till o köpa sådan iaf..

ja dom blir lite kuriga om vi inte använder det! Kan man förstå också... (lowsmoke eller non smoke olja och 2 % i blandningen) :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top