RACEHOUSE Malmö Söndagar!

Gick med
11 Apr 2004
Ort
saxtorp
Hoj
några
För er som inte vet så är det körning på Söndagar kl17-21!
Uppsamlingskärl + Miljösoppa. Kul som fan!
//h-street
 
Alltså ett ställe att skrämma fram kameran på! :)
 
Pris, var exakt ligger stället, hemsida?

Det ligger vid värmevärket i malmö, på spillepengen... Bjurögatan 46 tror jag.
WWW.RACEHOUSE.SE

Förra gången delade vi upp oss i tre grupper, långsam/nybörjare (2barn körde i den) sen var det en grupp med fiddys och en grupp med MOTARDER.
Det var grymmt bra förare i supermotardgruppen, vi va bara 5 men dom fyra andra var as snabba. Bla. Marcus Aldén. Jag blev duktigt ifrånåkt.:tummenupp MEN SKITSKOJ.
SLICKS O VÄRMARE ÄR ATT REKOMENDERA:rolleyes:
 
där kom all info!:tummenupp Är vi tillräckligt många stora så får vi egen grupp!
150kr kostar det o glöm inte att hyra transponder 30kr, kul att jaga tider:tummenupp
 
Last edited:
Är det någon som ska dit imorgon?

Jag ska inte köra, då fiddyn är i molekyler och vågar inte med 625:an, och 125an..njae...men funderar på att hälsa på fiddyfolket, och ta lite kort:)
 
Jo jag tänkte på det, är det någon som vet var man kan köpa mijöbensinen
ASPEN 4T ?

Racehouse pris 25kr litern kanske man kan komma en bit under ifall man hadlar den själv...:tungan
 
Jo jag tänkte på det, är det någon som vet var man kan köpa mijöbensinen
ASPEN 4T ?

Racehouse pris 25kr litern kanske man kan komma en bit under ifall man hadlar den själv...:tungan

Jag kollade förra året och det var ingen som var billigare än Racehouse då, den kostade 25 kr / liter. Men kolla in http://www.aspen.se efter återförsäljare och se om nån har sänkt priserna. :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top