Racehouse 17:e Apr

Meli

swemoto.com
Gick med
9 Feb 2005
Ort
På minimoton
Hoj
RR-04 Bi-zeta, 50 cc, 6 kolvsok
För er som inte vet det så är det sista träningen inomhus för säsongen den 17:e April.
Sen börjar utomhussäsongen på Lockarp på tisdagen 19:e apr. (17-21:00)
Drevning omkring 7/68 beroende på motorkraft!
:D
 
Meli skrev:
För er som inte vet det så är det sista träningen inomhus för säsongen den 17:e April.
Sen börjar utomhussäsongen på Lockarp på tisdagen 19:e apr. (17-21:00)
Drevning omkring 7/68 beroende på motorkraft!
:D

får se om jag kommer, hojen var väntad till imorgon, men ingen speditör vill hämta containern med min blata kopia i göteborgshamn, men det kanske fixar sig imorgon..... då kommer jag!
kanske kommer o tittar annars......
 
jompe4 skrev:
får se om jag kommer, hojen var väntad till imorgon, men ingen speditör vill hämta containern med min blata kopia i göteborgshamn, men det kanske fixar sig imorgon..... då kommer jag!
kanske kommer o tittar annars......

Ok :)
 
Exakt den tiden 17:00-21:00 den 19/4 ska jag köra med 500:an på Knutstorp :huvet

Ni får fotta samt filma lite :Bugar
 
Jösse skrev:
Exakt den tiden 17:00-21:00 den 19/4 ska jag köra med 500:an på Knutstorp :huvet

Ni får fotta samt filma lite :Bugar
blir väl inget lockarp på tisdag? eller har jag missuppfattat?
 
Jösse skrev:
Aha :D

Ja kommer till Lockarp.

Är det alltid mellan 17:00-21:00 ?
på tisdagar ja
på lördagar är det 11-15 om jag inte är helt bakom flötet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top