RaceHouse 12/3

1. Dave
2. Jag (Thomas)
3. Malmö-motard
4. Tomas A
5. Maffan (om hojjen hinner komma)
6.CEC
7.Nesse, troligtvis med en gubbe till

Fy Fan vad sugen jag är !!!
Har tyvärr inga däck och bromsskiva fram men ska se till att fixa det den här veckan så ska jag banne mig komma ner nästa gång ni ska köra!!!!!

det känns lite wierd att det mommer folk från världens ände (läs blekinge :D ) för att köra på racehouse. har ni ingen hall på närmre håll?

nu e det inte så att jag inte vill att ni ska komma hit o köra men jag hade inte kört så långt för att köra lite motorcykel.

chukabowa skrev:
det känns lite wierd att det mommer folk från världens ände (läs blekinge :D ) för att köra på racehouse. har ni ingen hall på närmre håll?

nu e det inte så att jag inte vill att ni ska komma hit o köra men jag hade inte kört så långt för att köra lite motorcykel.

Wow! Årets puckofråga! :dummer

Känns som om du redan besvarat den själv.

/Dave

chukabowa skrev:

Jodå, vi har 3 hallar här i stan som vi kan åka så mkt vi vill i GRATISS!!

hrm.. nä..

15 mil är väl inget? Bättre än att sitta i soffan å va bakfull!! :fakta

HenRRik skrev:
Jodå, vi har 3 hallar här i stan som vi kan åka så mkt vi vill i GRATISS!!

hrm.. nä..

15 mil är väl inget? Bättre än att sitta i soffan å va bakfull!! :fakta
jo, klart mycket bättre. fast jag ska inte säga nått.. med alla extra rundor med att hämta släp mm så körde jag 16 mil förra gången. otroligt drygt. imorron blir det hyrsläp.

chukabowa skrev:

Jag åker från Göteborg

fan vad kul det var o köra igen :banana :banana

nån härifrån som filmade? såg att någon gjorde det. ni fick inte med mitt jättesläpp på första körningen? skulle gärna vilja se hur pass "jätte" det var.

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back