David P. skrev:Yes, box. Det är bokat vid vanliga tiden...
/Dave

Hmmm!
Det behövs några till så kom igen nu
ni som känner er sugna på att köra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
/Dave
1. DaveCEC skrev:Dyker också upp.....
JUPPIE!!!Nesse skrev:1. Dave
2. Jag (Thomas)
3. Malmö-motard
4. Tomas A
5. Maffan (om hojjen hinner komma)
6.CEC
7.Nesse, troligtvis med en gubbe till
/Dave
chukabowa skrev:det känns lite wierd att det mommer folk från världens ände (läs blekinge) för att köra på racehouse. har ni ingen hall på närmre håll?
nu e det inte så att jag inte vill att ni ska komma hit o köra men jag hade inte kört så långt för att köra lite motorcykel.
chukabowa skrev:det känns lite wierd att det mommer folk från världens ände (läs blekinge) för att köra på racehouse. har ni ingen hall på närmre håll?
nu e det inte så att jag inte vill att ni ska komma hit o köra men jag hade inte kört så långt för att köra lite motorcykel.
jo, klart mycket bättre. fast jag ska inte säga nått.. med alla extra rundor med att hämta släp mm så körde jag 16 mil förra gången. otroligt drygt. imorron blir det hyrsläp.HenRRik skrev:Jodå, vi har 3 hallar här i stan som vi kan åka så mkt vi vill i GRATISS!!
hrm.. nä..
15 mil är väl inget? Bättre än att sitta i soffan å va bakfull!!![]()
det va långt. men som sagt.. alla e välkomna hit o köra.. utan er hade det inte blivit något allsNesse skrev:Jag åker från Göteborg
chukabowa skrev:det va långt. men som sagt.. alla e välkomna hit o köra.. utan er hade det inte blivit något alls![]()
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten