Racehouce 27/2

Kung Otto

Rutinerad förare™ Approved by GSXR1100R
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Öster om Landsvägen
Hoj
En Svart
Kommer tyvärr inte idag.Mao:s lilla röda kommunist sojaracer har kasst bakdäck :( Har inte hunnit byta.Nu syns väven,e nog äkta säckväv till ris.
Ska göra en sk Reklamsubben,d.v.s sitta och titta på min nya hoj.En stor
svart tia :hihi
 
Jag haltade ner och kollade på körningen idag, kul att så många kör :tummenupp
 
spottar folk på en om man kommer med en kines, är det olika grupper eller fri härjning...Har ju blivit skåning nu så man kanske skulle släpa iväg sig till racehouse nån söndag..

//
erik
 
Nedå det är fler kina hojjar än tävlingshojjar nu skulle jag tro... Vi kör i 2 grupper dessutom (en snabb, en långsam) så det är bara att komma dit!
 
Meli skrev:
Nedå det är fler kina hojjar än tävlingshojjar nu skulle jag tro... Vi kör i 2 grupper dessutom (en snabb, en långsam) så det är bara att komma dit!

soft, får pallra mig dit då! Ska bara fixa ner mitt skinnställ från strängnäs på nått vis. Väl mött!

erik
 
tävlings-huset-i-Malmoe

Hur var det nu me reglerna.. får man komma med en kina-mini-cross på 100cc 4t med motarddäck & sladda litte ?
 
KristianAE86 skrev:
Hur var det nu me reglerna.. får man komma med en kina-mini-cross på 100cc 4t med motarddäck & sladda litte ?

inte på våra minimoto träningar! Det finns minimotarder som hyr likadant som vi så snacka med dem på Racehouse så vet dom nog mer!
 
Går det minimotard körningar likt minimotokörningarna som är mellan 15:00-18:00 på söndagarna också ?

Alltså att en person hyr hela stället och sen pröjsar man typ 150 spänn till han.

Finns det såna körningar också då måste man ju bygga om en 80cc motocross till en liten supermotard med en gång.
 
Jösse skrev:
Går det minimotard körningar likt minimotokörningarna som är mellan 15:00-18:00 på söndagarna också ?

Alltså att en person hyr hela stället och sen pröjsar man typ 150 spänn till han.

Finns det såna körningar också då måste man ju bygga om en 80cc motocross till en liten supermotard med en gång.
Dom kör passet före oss med riktiga Motarder, kolla med grabbsen om det går att lösa, vi är 20-25 st MM ibland så det är rätt knökigt att ändra, Motarderna brukar vara färre.
 
dessutom är problemet att vi har problem att köra om plus att vi har ekrarna i huvudhöjd och det finns roligare saker än att råka komma in i ett sånt hjul...
 
Ska göra en sk Reklamsubben,d.v.s sitta och titta på min nya hoj.En stor
svart tia :hihi[/QUOTE]

du din j**el! kallar du mig subben en gång till så kommer jag köra över dig nästa chans jag får.

jag kan ju t.o.m ryckstarta mig om din jäkla shinamöppe

upp till bevis på banan, jag e skånes SNABBASTE kaffedrickare :va
 
reklam nisse skrev:
Ska göra en sk Reklamsubben,d.v.s sitta och titta på min nya hoj.En stor
svart tia :hihi

du din j**el! kallar du mig subben en gång till så kommer jag köra över dig nästa chans jag får.

jag kan ju t.o.m ryckstarta mig om din jäkla shinamöppe

upp till bevis på banan, jag e skånes SNABBASTE kaffedrickare :va[/QUOTE]
Jeg ha litte svåår att stave :rolleyes:
 
Jo det viste jag att där är riktig motardkörning på söndagarna mellan 12:00-15:00 om det inte är bokat.

Vågar man köra där med en minimotard utan att bli överkörd eller mosad.

Är det vanlig MM körning på söndag 6/3 15:00-18:00 det står inget på RH´s
hemsida samma gäller motard ?
 
Jösse skrev:
Jo det viste jag att där är riktig motardkörning på söndagarna mellan 12:00-15:00 om det inte är bokat.

Vågar man köra där med en minimotard utan att bli överkörd eller mosad.

Är det vanlig MM körning på söndag 6/3 15:00-18:00 det står inget på RH´s
hemsida samma gäller motard ?
MM varje söndag 15-18 tills det är dags för lockarp :tummenupp
 
och lockarp öppnar i april så det är bara att pallra sin häck ner till racehouse! :)
 
Mer info om Lockarp tack ?
bilder ? länkar ? kartor ??


Nu på söndag 15-18 alltså .. bliré troligen premiär för min på Racehouse...

Några speciella regler man skall följa ???

Hmmm.. hur hittar man dit då? :confused:

MVH/
.......Kristian
 
Rekomenderas skinnställ,ryggskydd, + det vanliga kan gå vilt till ibland.

Kristian det var mig du mötte på Micro ang EGV tändstiftet.
Ta med din minimotard så tar jag min 500:a osså gasar vi på motardkörningen 12:00-15:00 (om det nu också blir på söndag bäst o kolla först).

Aspen bensin + lowsmoke olja är obligatoriskt för att undvika canser,astma!
 
Last edited:
Jag har bilder på min dator från lockarp som jag kan skicka! Det finns inga bilder på själva banan på deras hemsida men sidan är Mak.nu


KristianAE86 skrev:
Mer info om Lockarp tack ?
bilder ? länkar ? kartor ??


Nu på söndag 15-18 alltså .. bliré troligen premiär för min på Racehouse...

Några speciella regler man skall följa ???

Hmmm.. hur hittar man dit då? :confused:

MVH/
.......Kristian
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top