Racefuel! Vart?

Ako har köpt AG direkt av dem till mig och honom. Kontakta dem och de har säkert någon firm ai närheten som du kan hämta det hos.

Varför inte E85 ett prisvärt alternativ motsvarar 104okt
Det skulle troligtvis kräva modifieringar av förgasare och man blir hänviasd till ricinbaserade 2T-oljor. Dessutom skulle man bli först ut i okänd terräng och troligtvis snubbla över stockar och stenar man inte räknat med.

Håkan Olsson säljer VP.

Sunoco säljs av Åstorps Metallteknik AB, tel 070-7604398.

Jag har Aspen Racing, runt 20l som är typ 3 år gammalt som bara står...

Säljes till den som låter mig äta mig nöjd på Sibylla och som själv kommer och hämtar den. :)

Har du haft den i en platsdunk kan du hälla den i din hoj och se glad ut. Har du haft det på ett fat så är funktionen bra.

Då är den tyvärr inte riktigt färsk. Enligt AG har du ungefär två mpnaders lagringstid i plastdunk innan bensinen blir dålig......

Då är den tyvärr inte riktigt färsk. Enligt AG har du ungefär två mpnaders lagringstid i plastdunk innan bensinen blir dålig......

Jag har kört ett år gammal Aspen som stått oöppnad på dunk utan att jag märkt några försämringar. Mina gamla loggar ang bestyckning har stämt fint ändå.

3 år kanske blir märkbart även för en amatör som jag, men jag hade kört på den och testat ändå om jag fått den billigt. Typ 10 kr litern.

Ingen som ska neråt Linköping som kan ta med ett 204-liters fat VP från Bålsta? :)

Ett 200 litersfat är inte så stort. ako körde mitt till UA i sin Omega Kombi.

Jag kan nog köra ett flertal fat om jag inte också ska ha två hojar, fälgar, däck, kåpor, verktyg, reservdelar, skinnställ, hjälmar, m m med mig.

Kan väl inte gå mer än max 25 liter per dag på Brno? :va

Jag kan nog köra ett flertal fat om jag inte också ska ha två hojar, fälgar, däck, kåpor, verktyg, reservdelar, skinnställ, hjälmar, m m med mig.

Kan väl inte gå mer än max 25 liter per dag på Brno? :va

Det går minst 0,5 liter per varv...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP