racefit slash?

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
tyvärr ingen nu = (
racefit slash och mega?

är det nån som kör med det här på forumet, hur är det att köra med och hur låter det? jag har sett lite filmer på nätet men ja vill veta hur det uppfattas i verkligheten.. jag förstår att det låter högt men kan man köra med det i stan och i villaområden utan att bli hängd..?

mvh

Last edited:
är det nån som kör med det här på forumet, hur är det att köra med och hur låter det? jag har sett lite filmer på nätet men ja vill veta hur det uppfattas i verkligheten.. jag förstår att det låter högt men kan man köra med det i stan och i villaområden utan att bli hängd..?

mvh

någon?

Jag har Racefit Growler på min zx10'a och det låter bra högt, jag vet inte hur mycket högre ett slash cut låter men jag skulle inte vilja ha min att låta högre än den gör. Finns ju i princip ingen ljuddämpning alls på ett slash :3freak

LÅter UNDERBART!!!
Å d där med öronproppar e bara skitsnack.. förstör ju halva musiken!!! låter UNDERBART!!!

vet dock inte volken hoj du tänk sätta d på ...

jag har gixxer k6.. WONDERFUUUUUUULL!!!

Jag kollade lite på deras hemsida och blev minst sagt sugen, mums!!
http://www.racefit.co.uk/slash/index.htm

Några problem med montering eller liknande? Har farbror blå stannat och pratat med dig ännu ;)?

mvh

Du kan ju plocka bort din orginal dämpare och ta en tur runt kvarteret så kan du avgöra det själv om du trivs eller inte. Slash cut har ingen dämpning det är bara det lilla sneskurna röret man monterar dit.

Du kan ju plocka bort din orginal dämpare och ta en tur runt kvarteret så kan du avgöra det själv om du trivs eller inte. Slash cut har ingen dämpning det är bara det lilla sneskurna röret man monterar dit.

Så illa alltså, trist.

Visserligen så älskar jag ljudet på min hoj utan dämpare men lite respekt för sin omgivning får man väl ändå visa :(.

Typiskt..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...