Race rapport Vad ska man skylla på?

Pelle k

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2003
Hoj
2st Yamaha r6
Nu finns det en racerapport att läsa på www.karlssonrr.se efter So-finalen.
Tack alla förare och teampersonal för en otroligt kul säsong vi syns nästa år.
mvh Pelle

Ja vad ska man skylla på :huvet , du kom ju i alla fall i mål. Vi har haft en kul säsong tillsammans och förhoppningsvis så blir det ytterligare en :fyllisar .
Grattis till en bra säsong i både SM och SO.
Höres
//Ove

Tjena... inte visste jag att du körde med ont i armen.
Såg att jag kom precis före dig i totalen i SO... :D

Kan annars bara instämma och tacka tillbaks till dig, Ove och alla andra Rookies i depåerna! Racinglivet e gött! :tummenupp

flykay76 skrev:
Tjena... inte visste jag att du körde med ont i armen.
Såg att jag kom precis före dig i totalen i SO... :D

Kan annars bara instämma och tacka tillbaks till dig, Ove och alla andra Rookies i depåerna! Racinglivet e gött! :tummenupp
En poäng före kom du. Armen har jag haft ont sedan knudan då jag fick en muskelsträckning men det är bara att härda nu är det bara att ladda inför nästa år.

skåneligan

Tja ja vem ska man skylla på att man inte vann i båda rookie seriena
antingen dom som körde av tex Ove mm eller han som lånade ut sin hoj
till Benny F :gnissla . Är mycket nöjd med året ändå bara jävligt besviken på tävlings
ledningen nu i so finalen dom gav Olof 51 tjuvstart som var felaktig. Vi har starten på film, har kollat på den 100 gånger men vad man kan se så startar första led exakt smtidigt. Var även uppe hos domaren med filmen men han ville inte kolla. Fick Inte lämna någon protest heller. Det var bara att gilla läget. :arsele . åt ledningen. synd var så nära att hela skåneligan var på pallen smtidigt. JOMPA

Jompa38 skrev:
Tja ja vem ska man skylla på att man inte vann i båda rookie seriena
antingen dom som körde av tex Ove mm eller han som lånade ut sin hoj
till Benny F :gnissla . Är mycket nöjd med året ändå bara jävligt besviken på tävlings
ledningen nu i so finalen dom gav Olof 51 tjuvstart som var felaktig. Vi har starten på film, har kollat på den 100 gånger men vad man kan se så startar första led exakt smtidigt. Var även uppe hos domaren med filmen men han ville inte kolla. Fick Inte lämna någon protest heller. Det var bara att gilla läget. :arsele . åt ledningen. synd var så nära att hela skåneligan var på pallen smtidigt. JOMPA
Hallo Jompa du är ju kungen i rookie 600 i år, synd för Olof. det är bara att ta nya tag nästa år blir det inga pallplatser då får man vara glad om man tar poäng.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Back