Race, race och lite mer race!

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Nu är det race på g!

MISSA INTE! SM Roadracing/Scandinavian Open 12-13 juni i Falkenberg :squid

SMC & BIKE RACE PARTY: 2 dagars entré, frukost, underhållning, camping och håll i Er nu....ETT 6-PACK ÖL! :fyllisar
Specialpris: 250:-

Normala entré priser: lör 80:-, sön 120:-, helg 180:-

:banana :banana :banana :banana :banana

Last edited:
Bara 5 dagar kvar nu!!! :banana

Hoppas på fint väder och en MASSA publik!

Nr:18 skrev:
Hoppas på ösregn för kul rejsing! :banana

Kul rejsing kanske det blir i ösregn men jag & mina kollegor vill ju helst av allt slippa "jobba" allt för mycket! :tungan

Pillis skrev:
Kul rejsing kanske det blir i ösregn men jag & mina kollegor vill ju helst av allt slippa "jobba" allt för mycket! :tungan
Man kan ju låta bli att vurpa! Bara att ta det lite försiktigt :tummenupp

Varför är det så spännande/viktigt med alkohol? Har aldrig fattat att folk "kissar i byxan" för att det är billig/gratis öl? (Om man har druckit ohemula mängder så kan jag förstå om det kissas i byxan men jag tror ni fattar vad jag menar.)

Goodstuff skrev:
Varför är det så spännande/viktigt med alkohol? Har aldrig fattat att folk "kissar i byxan" för att det är billig/gratis öl? (Om man har druckit ohemula mängder så kan jag förstå om det kissas i byxan men jag tror ni fattar vad jag menar.)

Förstår vad du menar! :tummenupp Själv dricker jag sällan och kan ha tokskoj UTAN alkohol i kroppen!:) Tyvärr är det ju inte så för alla...

Packalén skrev:
Ni gjorde i alla fall ett bra jobb med mig i Onsdags :Bugar

Man tackar! Fast vi vill INTE göra om det;) så håll dig på banan hörru!*flinar*

Goodstuff skrev:
En sexpack är för mycket för dig :fatta!

söndag..

Pillis skrev:
MISSA INTE! SM Roadracing/Scandinavian Open 12-13 juni i Falkenberg :squid

SMC & BIKE RACE PARTY: 2 dagars entré, frukost, underhållning, camping och håll i Er nu....ETT 6-PACK ÖL! :fyllisar
Specialpris: 250:-

Normala entré priser: lör 80:-, sön 120:-, helg 180:-

:banana :banana :banana :banana :banana

Hejsan ..Du verkar ju ha fetkoll på hur det ligger till..Undrar lite om tider o program bl.a..
Hittar inget på (banans) hemsida..
/peter

Peppo skrev:
Hejsan ..Du verkar ju ha fetkoll på hur det ligger till..Undrar lite om tider o program bl.a..
Hittar inget på (banans) hemsida..
/peter

Söndagen ser ut som följande:

Warm Up kl 9.00-12.00
Race från kl 13.00

Vilka klasser som kör vilka tider (exakt) får du kolla i ett program...som jag tyvärr inte har ännu! Får nog ett tidsschema på torsdag kväll men tills dess har du säkert redan fått ett bättre svar! :)

Pillis skrev:
Söndagen ser ut som följande:

Warm Up kl 9.00-12.00
Race från kl 13.00

Vilka klasser som kör vilka tider (exakt) får du kolla i ett program...som jag tyvärr inte har ännu! Får nog ett tidsschema på torsdag kväll men tills dess har du säkert redan fått ett bättre svar! :)

Tackar man tackar...

Hmm....följande står på FMK:s hemsida

Scandinavian Open /SM /NM
12 -13 JUNI Falkenbergs Motorbana
Tidsträning lördag 12 juni
Race 17.30 Lördag--125 Junior
Söndags race 11.25 Rookie 1000,
SS 600 , 125 Racer, Nordic SB, STD 600,
250 Racer, Rookie 600
Entréer öppnar 08.00
VÄLKOMNA

...alltså är det rejs från kl 11.25 på söndag och inte från 13.00 som jag sa tidigare (och som det står på affischerna vi satt upp :va )

@Pillis.

E det något problem med att få loss en fotoväst på plats om det nu skulle bli fint väder och jag inte har angagemang på annat håll?

DumDum skrev:
@Pillis.

E det något problem med att få loss en fotoväst på plats om det nu skulle bli fint väder och jag inte har angagemang på annat håll?

Det borde inte vara några problem men för säkerhets skull kan jag ta reda på det tills imorgon kväll...ska nämligen upp till banan då och förbereda lite inför helgen! :tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026