Race med trafikpolisen

Drog ner detta klippet för ett bra tag sen, men hittar det inte på burken längre. Någon som kan lägga upp det igen, eller finns det på youtube?

Bra kört. Kallt att inte brassa järnet trots att de var i hälarna, blir bättre film då.:hihi

Själv brassa jag snyten för två veckor sen med bilen, alltid en lika underbar känsla. Deras jäkla mörkblå folkabuss(?) verkar ju toppa ca 190 så det fick bli lite mer gasa än jag hade tänkt mig.

Nån som vet hur de kan gå så pass bra? Original?

Oh, nånting härifrån trakten (även om det bara var genomfart)
Nån som har koll på hur bra förare man måste vara för att skaka av sig polisen på mindre vägar som är krokiga, om det ens går? (motorcykel ska väl klassiskt inte vara snabbare än bil på krokiga vägar?)

Bra kört. Kallt att inte brassa järnet trots att de var i hälarna, blir bättre film då.:hihi

Själv brassa jag snyten för två veckor sen med bilen, alltid en lika underbar känsla. Deras jäkla mörkblå folkabuss(?) verkar ju toppa ca 190 så det fick bli lite mer gasa än jag hade tänkt mig.

Har du också tävlat mot den omålade blåa glidarbussen:rofl - pys fort dom gillar att plåga bilen.

Men jag har även råkat ut för den när jag inte stuckit - ett mongo la sig brevi och tryckte upp snutmärket från jackan i rutan och flabba när jag låg i 40+

Ja den går rätt hyfsat men dom e sega som fan efter 160 -
en bra förare kan ge en personbilsförare ett hyfsat hårt race - men knappast en mc.

WW bussens värsta motoralternativ + chipning gav en kompis ca 180hk har jag för mig...

Det räcker rätt långt med en 6vxl låda och 180 friska!

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back