Race i Tallin 12/5! BÅT OCH HOTELL GRATIS!!

Gubbracing

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Husqvarna 701
Nu på fredag går båten (Tallink Victoria:cpparty ) kommer hem måndag morgon..
Estländska mästerskapen (en del tävling) racet går i tallin, bana å underlag okänt..
Det finns plats för 3 åkare, å snabbast får förtur!
Vem som e snabbast bestämmer jag! (mutor, eh vadå...)
Ring å fråga om ni undrar något..
(kan finnas prispengar..)

Tommy Ekström 070-39 39 585
TommyTKRacing@yahoo.se

Vi har en plats kvar...
Vid intresse kan kontakt endast göras på telefon..
070-39 39 585
Häls
Tommy..

Ja..
De blev ganska mycke i sista stund att hitta folk..
Många hade velat följa med men eftersom man måste ta ledigt på måndag så blir det ju svårt med jobb å kärringar å sån grejjer..
Nu har i alla fall två nappat å det är Stefan Ljungberg och Percy Barth!:tummenupp

Dom där borta vill ju ha dit åkare som kör så jag ska kolla mer när nästa race går osv..

Om dom vill ha dit fler folk igen så kommer jag skriva så fort jag vet mer om de!

Återkommer med rapport sen hur de gått för grabbarn..

Lycka till boys! :yoparty

Nästa gång får man försöka ha lite planering så kanske man kan åka över en sväng. Hade varit coolt :tummenupp

Edit:

Detta verkar vara deras gällande kalender:

12.MAI TALLINN

20.MAI RAPLA

3.JUUNI MADONA - LATVIA

7.JUULI KURESSAARE AIRPORT (+BMV)

4-5. AUGUST LIEPAJA – LATVIA (only BMV)

26.AUGUST RAPLA

8.SEPTEMBER RIIA – 333 - LATVIA

Last edited:
Faktum är att Stefan faktiskt VANN open-klassen (som Marcus listade ut igår). De körde en sammanlagd final för både MX2 och Open, som klasserna tydligen kallades.

SUPERFANTASTISKT STEFAN och Percy :tummenupp :)

Faktum är att Stefan faktiskt VANN open-klassen (som Marcus listade ut igår). De körde en sammanlagd final för både MX2 och Open, som klasserna tydligen kallades.

SUPERFANTASTISKT STEFAN och Percy :tummenupp :)

bara för att vara en messermaiser så var det jag som berättade det efter att ha varit i kontakt med dom intrenationella hjältarna:D

grymt jobbat ialf från dom båda.. kan bli som så att jag bjuder dom på tackos :tummenupp

bara för att vara en messermaiser så var det jag som berättade det efter att ha varit i kontakt med dom intrenationella hjältarna:D

grymt jobbat ialf från dom båda.. kan bli som så att jag bjuder dom på tackos :tummenupp

bjäbb, bjäbb, bjäbb - passa dig så jag inte sopar till axeln igen :mad:

:pannkyss :pannkyss jaja, f'låt då :gnissla

Guuuuuuuuuuuud vad ni är barnsliga :sissy :D

var nyss i kontakt med den för närvarande estländska mästare och allt verkar ha gått enligt planerna även efter segern :)

Bifogat

• Bild 066.jpg
    Bild 066.jpg
    95.7 KB · Visningar: 95
Nu är vi tillbaka efter en succe helg!!
Grabbarn jobbade som grisar för att visa var skåpet skulle stå!
Första träningskvalet var i 30 min å dom låg någonstans mellan 1 å 10 under hela kval heatet.. sen slutade dom till slut som 2 å 4a!!
Så båda stod i första led!
Starten i första heat gick bra å dom höll sina platser men tyvärr blev de problem i andra kurvan å Percy gick omkull.. fick upp cykeln å kom iväg tyvärr sist.
Men han bara bet ihop å började jaga som en dåre å körde upp genom fältet å slutade ändå på 13 plats!!
Stefan tappade en plats efter hårda strider men kom på en fin 3e plats!

Andra heat gick ännu bättre å efter ett riktigt tufft heat för båda så kom Stefan på 2a plats å Percy 9a!! (trots en vurpa där med ..)

Totalt blev de då en 2a plats för Stefan å 10a för Percy men efter klassindelningen så vann Stefan sin klass!!

Hela helgen blev en kanon helg å grabbarna va riktigt laddade å värda massa beröm!!

Jag har inte hört nåt än om dom där borta ställer upp med båtbilljet å boende nästa gång, de blev tajt med tid å diskutera mer där så jag återkommer så fort jag vet mer..
Nästa tävling är ju redan nästa helg på nån bana som låg ca 16 mil utanför Tallinn...

Återigen ett JÄTTETACK Stefan å Percy som kunde komma på så kort varsel med bra material å en jävla massa attack!!
Grattis!!

Tommy..

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka