Race House söndagen 5/3

David P. skrev:
Fasen, en japs går väl inte sönder? Tänk vad man hade hört om det varit en Husa...

/Dave
Den är inte SÖNDER. Bara jag som är petig. Tänkte passa på o tuna till den lite när jag ändå är där.. Känns bättre o veta att delarna som sitter där är 100 så så det inte händer något när man sen börjar gasa ordentligt med den.

Wheeliedevil skrev:
Nu har du ännu en gång velat göra närmanden i min :arsele . Vad krävs för att du ska förstå att jag inte är lagt åt det hållet.
Nej, det är RACEHOJ som gäller, juh. Träna, träna. :3freak Har också funderingar på att byta hoj o lägga 2000kr/månad att åka till racehouse. :rolleyes:
Jag :7peta bara med dig, gullet! :tungan Ta inte allt så serious! Klart att det är ball med racehoj. Köpte du med offroadfälgar så du kan köra på Jämke mé?

:trött

Nop inga sådana fälgar, men jag o David vet vart man kan ordna det om suget faller på :hihi

Billigt också :tummenupp

Wheeliedevil skrev:
Den är inte SÖNDER. Bara jag som är petig. Tänkte passa på o tuna till den lite när jag ändå är där.. Känns bättre o veta att delarna som sitter där är 100 så så det inte händer något när man sen börjar gasa ordentligt med den.

:rofl

Jo tjena!

Det var jag oxå i RaceHouse, jag var så petig att jag inte ens ville köra med min... :lol

Den var dålig... :hihi

/Dave

1.Jonte
2.Billson (om axeln är ok)
3.Milky ( om frugan säger ja )
4. Wheeliedevil (om jag vaknar från operationen, får alla delar till hojen samt att frugan tillåter :hihi )
5. Dave (inga förbehåll)
6. Doktorn (jag) Vad kan stoppa mig? Om så Bin Laden har ockupperat Rejshuset ska det åkas :näsblod
7.NÄCKEN
8.MANGAN Om knäet o axeln mår bra & om ja fått mina hjul

1.Jonte
2.Billson (om axeln är ok)
3.Milky ( om frugan säger ja )
4. Wheeliedevil (om jag vaknar från operationen, får alla delar till hojen samt att frugan tillåter )
5. Dave (inga förbehåll)
6. Doktorn (jag) Vad kan stoppa mig? Om så Bin Laden har ockupperat Rejshuset ska det åkas
7.NÄCKEN
8.MANGAN Om knäet o axeln mår bra & om ja fått mina hjul
9. Malmö-motard

Måste ju nästan åka ner igen. Ingen som vill samåka? Nesse eller någon som jag kan plocka upp på vägen kanske? Känns lite onödigt dyrt att köra själv :gnissla

Barrett skrev:
Måste ju nästan åka ner igen. Ingen som vill samåka? Nesse eller någon som jag kan plocka upp på vägen kanske? Känns lite onödigt dyrt att köra själv :gnissla

Inte helt omöjligt
kan bero lite på vilken hoj jag ska ta med

Tar som sagt Toyotan ner på söndag. Har varit o fixat släpet idag, vi får väl ialf plats med 5-hojar max.

Jag har plats i bilen för totalt 8-pers.

Vilka ska åka?. Bara så att man har koll nu!.

Last edited:
MILKY skrev:
Tar som sagt Toyotan ner på söndag. Har varit o fixat släpet idag, vi får väl ialf plats med 5-hojar max.

Jag har plats i bilen för totalt 8-pers.

Vilka ska åka?. Bara så att man har koll nu!.

1. Milky
2. David
3. Jonte
Fyll på bara.Först till kvarn......

Mjölko
Dave
Fjonte
Dr Braun

om vi får plats med min rejäla mc

1.Mjölko
2.Dave
3.Fjonte
4.Dr Braun
5.Billson

Nu säger jag inte fler gånger att jag vill med ni har ju minne som en ko :rolleyes: :3freak

David P. skrev:
1.Mjölko
2.Dave
3.Fjonte
4.Dr Braun
5.Billson
6.Dave Sr (om det går bra!)

/Dave

Highland självklart!!

/Dave

Du är med på listan, Nr 2.. Men tack för din tydlighet! :fyllisar

jag hoppar av listan.. har fixat egen transport!!

där har vu ju halte mannen!! Hur gick de idag?

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti