Race House söndagen 5/3

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Tjenare.Har bokat banan mellan 15.00-18.00 på söndag 5/3.Är som söndagen den 19/2. 150:-/skalle.Fyll på listan.Mvh,Johannes

1:Jonte(gör som han vill när han vill)

Last edited:
1.Jonte
2.Billson (om axeln är ok)
3.Milky ( om frugan säger ja )[/QUOTE]
4. Wheeliedevil (om jag vaknar från operationen, får alla delar till hojen samt att frugan tillåter :hihi )

Wheeliedevil skrev:
1.Jonte
3.Milky ( om frugan säger ja )
4. Wheeliedevil (om jag vaknar från operationen, får alla delar till hojen samt att frugan tillåter :hihi )[/QUOTE]

O inget av det kommer du att få :pannkyss :hihi :rofl

Jag kör gärna, hämtar min motard från reperation imorgon och hoppas verkligen att jag hinner få mitt nya skinnställ nästa vecka så kan jag köra. Mitt gammla skrapade/trasiga ställ är hos försäkringsbolaget...

1.Jonte
4. Wheeliedevil (om jag vaknar från operationen, får alla delar till hojen samt att frugan tillåter :hihi )
5. Dave (inga förbehåll)

David P. skrev:
1.Jonte
5. Dave (inga förbehåll)
6. Doktorn (jag) Vad kan stoppa mig? Om så Bin Laden har ockupperat Rejshuset ska det åkas :näsblod

HenRRik skrev:
Du glömde denhär: :whip

Möjligen denna :rullandeu

Det lär inte bli något racehouse för mig. Har rivit bort topp, cylinder o kolv. Gjorde ett leakdown-test och det visade sig att en avgasventil läckte.
Plus att jag väntar på delar som saknades till luftfilter, dynokit, ventiler, fälgar, två bromsskivor, bromsok mm.. plus att jag ska opereras på måndag och troligtvis inte kommer bli 100 i tassen på ett tag samt att hojen behöver bänkas efter mina ingrepp. Inget är som väntans tider!
Men ha så kul där nere. :tummenupp
Milky, se bara till att luta dig tillbaka o njut nu på den nya hojen. (om ni får igång dom) :hihi

Last edited:
Wheeliedevil skrev:

Hmm har du inte :tuttar som tar hand om :rullandeu

Nää just de du är :whip erkänn nu istället din :blah

Wheeliedevil skrev:

Det lär inte bli något racehouse för mig. Har rivit bort topp, cylinder o kolv. Gjorde ett leakdown-test och det visade sig att en avgasventil läckte.
Plus att jag väntar på delar som saknades till luftfilter, dynokit, ventiler, fälgar, två bromsskivor, bromsok mm.. plus att jag ska opereras på måndag och troligtvis inte kommer bli 100 i tassen på ett tag samt att hojen behöver bänkas efter mina ingrepp. Inget är som väntans tider!
Milky, se bara till att luta dig tillbaka o njut nu på den nya hojen. (om ni får igång dom) :hihi

Fan va trist da!. :mad: Ville ju ha dig där nere så du kunde köra missilen ju :huvet

Men snart så!

Wheeliedevil skrev:
Men vem ska nu "lysa upp tillvaron" på racehouse när Milky har bytt till RACEHOJ ? :hihi :wiggle :cpparty :2cool

Du kommer ju ändå att sitta hemma o uggla framför datorn med bjöjan i högsta hugg, så det spelar väl ingen roll! :confused:

MEN om jag får gissa så är det nog HenRRik som sköter de!

MILKY skrev:
Du kommer ju ändå att sitta hemma o uggla framför datorn med bjöjan i högsta hugg, så det spelar väl ingen roll! :confused:

MEN om jag får gissa så är det nog HenRRik som sköter de!

Bjöjan? Antar det. Se nu till o "träna" ordentligt så du kan ge mig en riktig match sen med din nya FACTORY RACEHOJ. Du kan ju inte bli ifrånåkt av en 450 med en förare som har en trasig tass med FACTORY RACEHOJEN. Hur skulle det se ut?? :rofl

Wheeliedevil skrev:
Bjöjan? Antar det. Se nu till o "träna" ordentligt så du kan ge mig en riktig match sen med din nya FACTORY RACEHOJ. Du kan ju inte bli ifrånåkt av en 450 med en förare som har en trasig tass med FACTORY RACEHOJEN. Hur skulle det se ut?? :rofl

Du kan få min FRISKA fot i :arsele istället :tummenupp

Jag o Mangan ska träna tillsammans och ha gridgirls o hela paketet. Bara för att du har en sur Endurohoj så behöver du inte ta ut det över mig. Klaga inte på hojen utan gå på mig istället!

Innan klagade du på att jag hade Buss o det var bara sååååå dåligt, för att det var ju lättare o starkare maskiner som gällde!. Nu när man köpt en racehoj ja då e de också fel!

Hur skall du ha det?. Måste jag också köpa en WR för att det skall funka :confused: :va

:pannkyss

MILKY skrev:
Du kan få min FRISKA fot i :arsele istället :tummenupp
Nu när man köpt en racehoj ja då e de också fel!

:pannkyss

Nu har du ännu en gång velat göra närmanden i min :arsele . Vad krävs för att du ska förstå att jag inte är lagt åt det hållet.
Nej, det är RACEHOJ som gäller, juh. Träna, träna. :3freak Har också funderingar på att byta hoj o lägga 2000kr/månad att åka till racehouse. :rolleyes:
Jag :7peta bara med dig, gullet! :tungan Ta inte allt så serious! Klart att det är ball med racehoj. Köpte du med offroadfälgar så du kan köra på Jämke mé?

Wheeliedevil skrev:

Fasen, en japs går väl inte sönder? Tänk vad man hade hört om det varit en Husa...

/Dave

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...