Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
4. Wheeliedevil (om jag vaknar från operationen, får alla delar till hojen samt att frugan tillåterWheeliedevil skrev:1.Jonte
2.Billson (om axeln är ok)
3.Milky ( om frugan säger ja )
6. Doktorn (jag) Vad kan stoppa mig? Om så Bin Laden har ockupperat Rejshuset ska det åkasDavid P. skrev:1.Jonte
2.Billson (om axeln är ok)
3.Milky ( om frugan säger ja )
4. Wheeliedevil (om jag vaknar från operationen, får alla delar till hojen samt att frugan tillåter)
5. Dave (inga förbehåll)
HenRRik skrev:6. Doktorn (jag) Vad kan stoppa mig? Om så Bin Laden har ockupperat Rejshuset ska det åkas![]()
HenRRik skrev:Du glömde denhär:![]()
Wheeliedevil skrev:Möjligen denna![]()
Wheeliedevil skrev:Möjligen denna
Det lär inte bli något racehouse för mig. Har rivit bort topp, cylinder o kolv. Gjorde ett leakdown-test och det visade sig att en avgasventil läckte.
Plus att jag väntar på delar som saknades till luftfilter, dynokit, ventiler, fälgar, två bromsskivor, bromsok mm.. plus att jag ska opereras på måndag och troligtvis inte kommer bli 100 i tassen på ett tag samt att hojen behöver bänkas efter mina ingrepp. Inget är som väntans tider!
Men ha så kul där nere.![]()
Milky, se bara till att luta dig tillbaka o njut nu på den nya hojen. (om ni får igång dom)![]()
Wheeliedevil skrev:Men vem ska nu "lysa upp tillvaron" på racehouse när Milky har bytt till RACEHOJ ?![]()
![]()
![]()
![]()
MILKY skrev:Du kommer ju ändå att sitta hemma o uggla framför datorn med bjöjan i högsta hugg, så det spelar väl ingen roll!![]()
MEN om jag får gissa så är det nog HenRRik som sköter de!
Wheeliedevil skrev:Bjöjan? Antar det. Se nu till o "träna" ordentligt så du kan ge mig en riktig match sen med din nya FACTORY RACEHOJ. Du kan ju inte bli ifrånåkt av en 450 med en förare som har en trasig tass med FACTORY RACEHOJEN. Hur skulle det se ut??![]()
MILKY skrev:Du kan få min FRISKA fot iistället
![]()
Nu när man köpt en racehoj ja då e de också fel!
![]()
Wheeliedevil skrev:Möjligen denna
Det lär inte bli något racehouse för mig. Har rivit bort topp, cylinder o kolv. Gjorde ett leakdown-test och det visade sig att en avgasventil läckte.
Plus att jag väntar på delar som saknades till luftfilter, dynokit, ventiler, fälgar, två bromsskivor, bromsok mm.. plus att jag ska opereras på måndag och troligtvis inte kommer bli 100 i tassen på ett tag samt att hojen behöver bänkas efter mina ingrepp. Inget är som väntans tider!
Men ha så kul där nere.![]()
Milky, se bara till att luta dig tillbaka o njut nu på den nya hojen. (om ni får igång dom)![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |