GSXR1100R
The older i get the faster i was
Kom ut och gasa nu, var tog alla Kinamoppar vägen, alla kan väl inte ha gått sönder 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi är på gGSXR1100R skrev:Kom ut och gasa nu, var tog alla Kinamoppar vägen, alla kan väl inte ha gått sönder![]()
GSXR1100R skrev:Kom ut och gasa nu, var tog alla Kinamoppar vägen, alla kan väl inte ha gått sönder![]()
Vad kan va viktigare än 3 timmar på RH?jtds skrev:kommer om jag hinner...
GSXR1100R skrev:Vad kan va viktigare än 3 timmar på RH?
??????????Fattar nollreklam nisse skrev:kanske att få riktiga mek tips av Kung Brutto
![]()
![]()
![]()
![]()
GSXR1100R skrev:3 timmars fakiråkande idag, ingen vurpa denna gången men duktigt ont i fotlederna och ryggen, gamla bettan funkade hela tiden![]()
sammysampa skrev:Men du fick sett en vurpa på nära håll
![]()
Fyra stycken som vurpade mitt framför mig, Omkullbergs vurpa va bäst, han bromsade sig förbi mig rätt in i däcktraven, kul att jaga dig va det.sammysampa skrev:Men du fick sett en vurpa på nära håll
![]()
Det gick inte att hålla fullt i den kurvan, har du ont idagMeli skrev:Ja och en på lite längre håll (mig)![]()
GSXR1100R skrev:Fyra stycken som vurpade mitt framför mig, Omkullbergs vurpa va bäst, han bromsade sig förbi mig rätt in i däcktraven, kul att jaga dig va det.
GSXR1100R skrev:Det gick inte att hålla fullt i den kurvan, har du ont idag![]()
kajlyl skrev:när e nästa?![]()
Gipsväggen är ganska hårdMeli skrev:Ja jag har lite ont men det är ingen fara!
Det var värt ett försök iallafall.. hade jag lyckats så hade man tagit in mycket tid där... Kanske lite tråkigt att komma för snabbt då det är en hårnål efter den också![]()
GSXR1100R skrev:Gipsväggen är ganska hård![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |