GSXR1100R
The older i get the faster i was
Daniel kommer att vara på plats 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Beror lite på vädret, är det soligt så kör jag riktig hoj istället.Jösse skrev:Jag också.
GSXR1100R ska du köra ??
Ja, det där är en rätt hyfsad tid!!jompe4 skrev:Kommer precis från racehouse. De har lagt om banan igen, nu som det var från början.
36.668 med hyrmoton Är det bra??
Mvh Joakim
tyckte väl det, i den bortre hårnålen var till och med armbågen i backen..... Nu längtar jag bara till min egen anländer så man vågar ta i på riktigt utan att tänka på materialet.....Rolfs dotter skrev:Ja, det där är en rätt hyfsad tid!!![]()
jompe4 skrev:Kommer precis från racehouse. De har lagt om banan igen, nu som det var från början.
36.668 med hyrmoton Är det bra??
Mvh Joakim
Krachkungen 1 skrev:Har du kört bara några gånger på den banan så är jag ganska impad![]()
Mvh... hade nog klarat banan med blindel men tiden hade kanske inte vatt så bra
jompe4 skrev:Jag körde igår efter att ni hade kört och de lagt om banan igen. då var det 5:e gången jag körde. Ny tid: 35.902![]()
Väntar bara på min egen ska komma hem så att man vågar ta i ordentligt...
GSXR1100R skrev:Nu startar Road Racingen på allvar igen, därför gör jag nu ett uppehåll med MM fram till hösten, ev kommer jag ner och leker lite MM någon söndag om mitt knä håller.
Kan man köra som drop in på Lockarp eller måste man vara medlem, vad kostar det att köra, vilken drevning funkar?Meli skrev:Vi kommer inte köra på Racehouse sen! Om ca 2 veckor öppnar lockarp och då drar vi oss ditåt om allt går som planerat och om vädret tillåter!
GSXR1100R skrev:Kan man köra som drop in på Lockarp eller måste man vara medlem, vad kostar det att köra, vilken drevning funkar?
jompe4 skrev:Hojen jag väntar är en blata-kopia. Jag har inte sysslat med minimoto tidigare så jag börjar lite lugnt... Men jag hoppas att den går någorlunda. Såg en sådan där i söndags, men han körde ganska lugnt, så det var svårt att få en uppfattning om hur den egentligen går.....
(det är för övrigt jag som startat tråden "blata-kopia")
Tror du atten kines håller för en bana som lockarp, med tanke på de långa rakorna...?!
Mvh Joakim
Beror väl om man tänker köra mycket, jag tänte prova en gång om jag nu hinner mellan RR träningarna/tävlingarna.Meli skrev:Man kan köra drop in! Kostar 200 spänn att köra tror jag så det lönar sig att köpa årskort direkt. Drevning brukar vara 7/66 - 7/68.
Årskort kostar förresten 1250 kr med medlemskap inkluderat och då får man vara med på klubbmästerskapen också!
GSXR1100R skrev:Beror väl om man tänker köra mycket, jag tänte prova en gång om jag nu hinner mellan RR träningarna/tävlingarna.
Meli skrev:14e och dom billigaste hojjarna håller absolut inte! Eller jo dom håller men jag skulle tippa att vi köra drygt 15 sek fortare per varv och då kan man ställa sig frågan hur kul det är? Men jag tror faktiskt att en blata-kopia funkar helt okej på lockarp! Det kritiska med den är väl att det drar iväg på ca 2000 rpm senare än tävlingshojjarna! kopplingen hinner slira en del innan den greppar då, men på lockarp tror jag det funkar ganska bra!
jompe4 skrev:Förstår. Men vad jag förstått så är originalkopplingen skit. och bör bytas mot t.ex bizeta. Då borde man ju kunna ställa den så att den drar vid samma rpm som en t.ex grc...???
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |