Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Först i böj väljer spår"
Harry "Professorn" Lundbergers ursäkt i tingsrätten till de förföljande poliser vars bil han medelst lastbil prejat upp i rondellgräset.![]()
haha fan va kul att nån här på sporthoj kan historien bakom det citatet (mitt motto f.ö) fyfan vad man har hört mycke ur den gubben.
kan tillägga att det var i Råcksta-rondellen oxå![]()
"Först i böj väljer spår"
Harry "Professorn" Lundbergers ursäkt i tingsrätten till de förföljande poliser vars bil han medelst lastbil prejat upp i rondellgräset.![]()
Det var väl Jeremy Mc WilliamsNågon sa väl också nåt i stil med :
"Racing is all about riding a litlle bit faster than comfortable"
bromsa när man ser gud...
Av kungen #34
I WSB 2003 körde Gregorio Lavilla för Corona-Suzuki som ende förare. Dock gjorde EM-mästaren i Supersport Vittorio Iannuzzio enstaka inhopp. Lavilla, en av många mycket underskattad förare, säger tydligen inte mycket men när han väl öppnar munnen ska han vara värd att lyssna på. Då banpersonalen för femtioelfte gången lastade av en hög bråte efter en av Iannuzzos tydligen mycket frekventa och alltid synnerligen spektakulära krascher stod Lavilla och tittade på resterna och sa:
"This is like sharing pit with Evil Knievel!"
Jag ska inte säga att jag har rätt men jag tror att det kommer från Kevin SchwantzDet där låter som något från Joe Bar och har några år på nacken, men kan säkert vara återanvänt sedan ännu tidigare.
Kevins förmåga att bromsa sist och komma först ut ur kurvorna var legendarisk, och tillfrågad om hur han gjorde svarade Kevin att knepet var att "först se Gud och sedan bromsa".
Jag ska inte säga att jag har rätt men jag tror att det kommer från Kevin Schwantz
Tur att jag läser så noga obruTskrev ju att det va han![]()
Kan bidra med länk till beviset att han också körde så![]()
http://www.youtube.com/watch?v=RtXI6Tjeiuc
Enligt vad jag kan hitta så ska det va "Wait until you see God and then brake"Citatet låter: se god then back of!!
Nej, den är fabriks-sne
syss om någon Rookiehoj på LMS
björn
När blixten slår ner i tanken är det otur, allt annat är bara dåliga förberedelser.
Kolla den här inte helt okända killen som också bromsar seeeent (syns bra på reprisen). Allt var inte bättre förrKan bidra med länk till beviset att han också körde såhttp://www.youtube.com/watch?v=RtXI6Tjeiuc
Har du inte lärt dej att allt va bättre förr, och ju förr desto bättreKolla den här inte helt okända killen som också bromsar seeeent (syns bra på reprisen). Allt var inte bättre förr![]()
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |