gixxermixxer
tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Det här är vad jag o gixxertina och hennes far sysslat med ett tag sedan säsongen tog slut,
Bussen är en halvturistare från början, 10 meters Scania med Lahtikaross, med motorn bak, 7 pass med säkerhetsbälten på alla platser, 5 sovplatser + kök med inkopplad gasol, matbordet syns tyvärr inte men är mitt emot vasken, mikro, 2 garderober, 12v24v/220v är inkopplat, nattbelysning och läslampor vid sängarna, en hyfsad musikanläggning ska givetvis ingå: )
separata vattentankar, det är långt ifrån klart men vi har kommit en god bit på väg, omlack i nåt coolt mönster kommer ingå,
tanken är att dra med oss hojarna på släp när vi ska ner i sommar och hälsa på tinas släkt (10 mil från Poznan)
o sedan förlägga oss vid banan en tid. En tanke har slagit mej att det inte är fruktansvärt långt till "Ringen" heller
självklart har både jag och hennes far busskort hehe, så inget fusk med sömn mm
nåt o ha?
Bussen är en halvturistare från början, 10 meters Scania med Lahtikaross, med motorn bak, 7 pass med säkerhetsbälten på alla platser, 5 sovplatser + kök med inkopplad gasol, matbordet syns tyvärr inte men är mitt emot vasken, mikro, 2 garderober, 12v24v/220v är inkopplat, nattbelysning och läslampor vid sängarna, en hyfsad musikanläggning ska givetvis ingå: )

o sedan förlägga oss vid banan en tid. En tanke har slagit mej att det inte är fruktansvärt långt till "Ringen" heller

nåt o ha?
Bifogat
Last edited: